Šef Tesla Motors je koncentriran na neke druge stvari. Cijena dionica je u najboljom slučaju zgodna poluga za podizanje kapitala, kao što su to napravili ranije ove godine, a u najgorem slučaju služi za odvražanje pažnje od stvarne misije, a to je ubrzanje procesa odvikavanja čovječanstva od fosilnih goriva. U ovoj priči su i njihovi sexy automobili samo sredstvo za postizanje cilja, piše Business Insider.
Je li to rizično za dioničare? Naravno. Ali ako dioničari nisu shvatili da su kupnjom dionica dali svojevrsni pristanak i na vizionarske ideje Elona Muska, onda bi ih trebali prodati čim prije. John Pangere iz Windy City Advisorsa ističe kako je Tesla Motors možda postigao rekordnu prodaju, ali je ona sumnjiva jer je kompanija izgubila 19.810 dolara po automobilu prošli kvartal, dok je u kvartalu prije njega izgubila 15.979 dolara, a u 2014. godini 9.956 dolara po automobilu. Pangere misli kako će Tesla možda i postići cilj, ali da će velike troškove snositi upravo dioničari.
Također, Pangere primjećuje kako Tesla trenutno ulaže sav novac kako bi do 2020. povećao godišnju proizvodnju automobila s trenutnih 50.000 na 500.000 jedinica. Neki stručnjaci savjetuju Muska da pritisne kočnicu i pokuša ostvariti srednjoročnu dobit, ali želi sve uložiti u razvoj.
Drugim riječima, Musk ne brine o profitu, on pred očima ima neke druge ciljeve i vizije, prije svega onaj o tome da Tesla Motors postane bolja automobilska tvrtka koja će smanjiti globalno zatopljenje. Ako uspije, to će dioničarima vrijediti puno više od nekoliko tisuća dolara profita po automobilu u narednih godinu-dvije.