Na hrvatskom tržištu, novi Peugeot 5008 u ponudi je s 4 godine jamstva. Kupci imaju mogućnost kupiti novi SUV Peugeot 5008 uz fiksnu godišnju kamatnu stopu od 0 % u HRK putem financijskog leasinga u trajanju od 24 mjeseca po modelu 33%-33%-33%. Kupci za novi SUV Peugeot 5008 plaćaju 33% iznosa na početku financiranja, 33% po isteku 12 mjeseci te preostalih 33% nakon 24 mjeseca uz 0 % kamatnu stopu. Sve fizičke osobe pri kupnji Peugeot 5008 na poklon dobivaju članstvo u klubu vjernosti 'Peugeot zauvijek', koji nudi niz pogodnosti s kojima omogućava povoljnije održavanje u mreži ovlaštenih servisa.
Dostupan je u četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT. Ta je oprema za novi 5008 savršeno usklađena sa strategijom koju je Marka razvijala posljednjih deset godina. U ponudi je s početnom cijenom od 190.828 kn na benzinskoj izvedbi Peugeot 5008 Active 1,2 PureTech 130 S&S te s cijenom od 201.715 kn na dizelskoj izvedbi Peugeot 5008 Active1.6 BlueHDi 120 S&S. Dostupan je s benzinskim motorima 1.2 PureTech 130 S&S i 1.6 e-THP 163 EAT6, te dizelskim 1.6 BlueHDi 120 S&S, 2.0 BlueHDi 150 S&S i 2.0 BlueHDi 180 S&S.
SUV koji se ističe vanjskim dizajnom
Novi Peugeot 5008 ima sva obilježja SUV-a: dug i vodoravan poklopac motora, okomit prednji kraj, podignutu bočnu liniju karoserije... Zanosan, snažan i upečatljiv dizajn. Zahvaljujući jednakoj visini (1,64 m s krovnim nosačima) krasi ga vitka i vrlo dinamična silueta. Sprijeda se nalazi jedinstvena maska s kromiranim krilcima, dok se straga ističe sjajna crna letvica i LED svjetla opalnoga sjaja u obliku linija koje su svojstvene identitetu najnovije generacije SUV-ova Marke.
Još funkcionalnija prostrana unutrašnjost
Osim toga, s međuosovinskim razmakom od 2,84 m nameće se kao najprostraniji SUV u segmentu C! Ukupna duljina vozila (4,64 m) i dalje je uravnotežena. Iako je 19 cm veći od novog Peugeota 3008 i 11 cm od prethodnog modela 5008, vanjske dimenzije novog modela 5008 i dalje su jedne od najkompaktnijih među vozilima velikog obujma u segmentu C.
Ta dodatna duljina pogoduje unutarnjoj prostranosti, čime je optimirana učinkovitost konstrukcije. Novi Peugeot 5008 zasigurno je SUV, ali je inovativan zahvaljujući jedinstvenoj konfiguraciji na tržištu koja obuhvaća: tri zasebna jednaka sjedala u drugom redu, sklopiva i podesiva po duljini i nagibu; dva zasebna i sklopiva sjedala u trećem redu koja se mogu izvaditi; najveći obujam prtljažnika u kategoriji sa 780 dm3 prema normi VDA 210 (1060 l).
Novi 5008 također nudi mogućnost sklapanja prednjeg suvozačevog sjedala (utovar predmeta duljine do 3,20 m) te ima i poklopac prtljažnika s funkcijom pristupa bez korištenja ruku.
Galerija
Novi Peugeot i-Cockpit® – više od kabine
U unutrašnjosti se nalazi Peugeot i-Cockpit® najnovije generacije, taj inovativni, gotovo futuristički koncept putnike u vozilu odvodi u originalan i visokokvalitetni svijet pun iznenađenja. Osim kompaktnog upravljača i velikog dodirnog zaslona od 8", novi Peugeot i-Cockpit® serijski nudi i izvanredni digitalni prikaz u visini očiju visoke razlučivosti, do 12,3" s animacijama i zadivljujućim izgledom.
Užitak u vožnji i putovanju dostojan velikih cestovnih krstarica
Novi 5008 dijeli platformu EMP2 i najnoviji motor Euro 6.1 s PEUGEOT 308 i 3008. Na tom su tržištu sve izvedbe motora, bilo benzinske ili dizelske, Best in Class u pripadajućim kategorijama snage. Emisija CO2 tako iznosi od 115 g/km za gamu benzinskih motora i već od 105 g/km za gamu dizelskih motora.
Taj novi Peugeot pravi je poziv na putovanje uz izvrsnu zvučnu izolaciju i brojnu opremu za udobnost: pneumatski masažni sustav s osam masažnih točaka na prednjim sjedalima, sustav Hi-Fi Premium FOCAL®, panoramski krovni otvor itd. Svojim putnicima također nudi najbolju stalnu povezanost zahvaljujući funkciji Mirror Screen i 3D navigacijski sustav (TomTom® Traffic).
Novi 5008 odlikuje se čitavim nizom sigurnosne opreme (Napredni Sigurnosni sustavi za vozača): Advanced Grip Control s jedinstvenom funkcijom Hill Assist Descent Control (pomoć kod vožnje na strmom spustu), sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, rano upozorenje na nadolazeći sudar, sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, upozorenje na nedovoljnu pažnju vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine, prilagodljivi tempomat s funkcijom STOP (s automatskim EAT6 mjenjačem), aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta, Visio Park (360° kamera) + Park Assist, za pomoć pri parkiranju straga.