Nova će Meriva doći upakirana u prepoznatljiv suvremen dizajn i s cijelim nizom inovativnih značajki stvorenih radi optimizacije fleksibilnog korištenja prostora.
Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003. stvorio nov tržišni segment malih, cjenovno pristupačnih jednovolumena.
Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedala FlexSpace, visokim položajem sjedala i prostranom kabinom, Meriva je bila velika što se tiče raspoloživog prostora, a mala po dimenzijama.
Bila je to formula za uspjeh koja je pomogla Merivi da drži vodeće mjesto u segmentu manjih jednovolumena. U Europi je tako prodano ukupno više od milijun Meriva prve generacije.
Sada se pojavljuje druga generacija. Opelovi dizajneri napravili su dinamičan i elegantan jednovolumen. Spuštena linija krova u kombinaciji s Opelovim prepoznatljivim bočnim motivom oštrice te valovita linija stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter i izgled.
Tom karakterističnom linijom stražnjih prozora je poboljšan pogled koji iz automobila imaju putnici na stražnjoj klupi, osobito djeca.
Unutrašnjost je dodatno uljepšana sa šest različitih varijanti boja i presvlaka, što je najveći izbor kojega je dosad ponudio Opel za neki svoj model.
Najviši standardi završne obrade odabranih tekstura i materijala kao i raspored i dekoracije pojedinih instrumenata karakteristični su za puno skuplja vozila. Sustav FlexSpace dodatno poboljšan kako bi bio još lakši i intuitivniji za korištenje.
Osim toga, unutrašnjost nove Merive nudi puno mjesta za pohranu prtljage zahvaljujući fleksibilnoj središnjoj konzoli, kao i Opelovom sustavu FlexFix – integriranom stražnjem nosaču za bicikle koji se izvlači poput ladice iz stražnjeg odbojnika, odnosno prostora ispod prtljažnika.
Također je predstavljen koncept FlexDoors – inovativna vrata koja se otvaraju suprotno nego što je uobičajeno, prema stražnjem dijelu automobila i time olakšavaju ulazak u kabinu, što se prvi put može vidjeti na vozilu masovne proizvodnje.
Za razliku od drugih trenutno dostupnih sustava sa stražnjim bočnim vratima koja se otvaraju prema unatrag, vrata FlexDoors dolaze u punoj veličini i otvaraju se nezavisno bez potrebe otvaranja prednjih vrata.
Uobičajena konstrukcija B-nosača omogućuje ovakvo nezavisno otvaranje i istovremeno osigurava visoku čvrstoću karoserije i zaštitu u slučaju bočnog sudara.
Nova Meriva ima duži međuosovinski razmak, širi prednji i stražnji trag kotača, a sve to pridonosi boljoj upravljivosti i većoj udobnosti u vožnji.
Ponuđeni izbor motora i pogonskih sustava sastoji se od ekonomičnih i visokoučinkovitih motora s turbopunjačem snage od 75 do 140 KS.
Također će se naći u ponudi posebno ekonomična verzija ecoFLEX. Meriva će dolaziti s izborom između 5 i 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a ponuđen je i 6-stupanjski automatski mjenjač.
Projektirana i razvijena u Opelovom inženjerskom centru u Rüsselsheimu u Njemačkoj, nova Meriva će se proizvoditi u španjolskoj Zaragozi te će se naći u prodaji ovog ljeta.