Prije predstavljanja i20 WRC je napravio oko 8000 kilometara na testnim stazama nakon čega je jednoglasno zaključeno kako je nova generacija ovogo vozila brža i lakše upravljiva od prethodnika.
Hyundai i20 WRC ima novi stražnji i prednji spojler, čime je prije svega poboljšano hlađenje, ali i izgled. Nastao na temeljima produkcijskog i20, WRC verzija je dobila poboljšani ovjes, a i šasija je nešto kruća.
Službenog imena New Generation i20 ispod poklopca ima 1,6-litarski turbo benzinac koji isporučuje 300 KS pri 400 Nm okretnog momenta. Naravno, pogon je na sva četiri kotača, a motor je uparen s šeststupanjskim sekvencijalnim mjenjačem.
Zavisno od podloge, i20 WRC će imati 15-inčne naplatke s Michelin Latitude Cross gumama kada vozi na makadamu, odnosno 18-inčne naplatke s Michelin Pilot Sport gumama na asfaltu.
Hyundai Motorsport će u novoj sezoni imati tri identična automobila za tri vozača - Thierry Neuville, Dani Sordo i Hayden Paddon - koji će se boriti za naslov najbolje u 14 utrka koliko je planirano za narednu sezonu WRC-a. Od otvaranja sezone u siječnju u Monte Carlu, preko nove utrke u Kini, pa sve do velikog finala u Australiji, vozači će dijeliti automobile s brojevima 3, 4 i 20.