![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e4576d78-9240-11eb-8d87-0242ac120010/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e4a5e23c-9240-11eb-a2f6-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e493ee9c-9240-11eb-ab2e-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
U tri desetljeća bivša tvornica oružja u Kragujevcu proizvela je 923,487 fića u svih devet modela. No, zajedno s matičnom zemljom Italijom, te s Argentinom, Austrijom i Španjolskom, koje su kao i Jugoslavija kupile licencu, proizvedeno je tri puta više Fiata 600, odnosno 2,695,197 primjeraka. Prema statistici Fiata, u svijetu je proizvedeno točno 4,921,626 primjeraka, što ga čini jednim od najprofitabilnijih svjetskih automobila.
Kupnja licence od talijanskog Fiata bila je prvi komercijalni ugovor jedne zapadne tvrtke i socijalističke zemlje nakon Drugog svjetskog rata. Fićo je, tako, bio rezultat spoja napredne talijanske tehnologije i jugoslavenskog samoupravnog proizvođenja čiji se jaz nikada nije uspio prevladati. Ističe to povjesničar Marko Miljković u hrvatskom znanstvenom časopisu Narodna umjetnost.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e473fcea-9240-11eb-b624-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e52d1054-9240-11eb-9df1-0242ac120013/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e4878422-9240-11eb-9b5d-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Fićo je imao motor male snage, a jednako je malo trošio goriva. Imao je najpovoljniju cijenu i lako se održavao. Prostor u kabini je bio skučen pa su se oni na stražnjem sjedištu morali pogrbiti, zbog malog prtljažnika imati torbu u krilu i gotovo se redovito nadvikivati s bukom.
Premda na njemu gotovo nikada nije sve funkcioniralo, ostao je u sjećanju kao onaj koji nikada nije izdao. Koristile su ga brojne službe poput hitne pomoći, policije, vojske i druge. Mnogi su imali s njim neposredno vozačko iskustvo kao sa svojim prvim automobilom ili preko auto-škole. Fićo je bez sumnje bio omiljeno vozilo radničke klase.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e47df2d6-9240-11eb-b8e3-0242ac120010/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)