Ova ocjena ne predstavlja samo priznanje za zaštitu odraslih putnika i djece već i za serijske sustave potpore novog Arteona te područje sustava zaštite pješaka. Zahvaljujući između ostalog serijskoj funkciji kočenja u nuždi koja reagira na pješake, ovaj je sustav dobio najveću ikada dodijeljenu ocjenu u višoj srednjoj klasi.
Posebno siguran
S odlikovanjem od 5 zvjezdica stručnjaci Euro NCAP testa (European New Car Assessment Programme = Europski program ocjenjivanja novih vozila) signaliziraju da model Arteon smatraju posebno sigurnim odabirom u njegovoj klasi vozila. Vrlo dobar prolazak na testu rezultat je inovativnih sustava potpore (između ostalog serijske funkcije kočenja u nuždi koja reagira na pješake) i integriranog koncepta sigurnosti koji u slučaju sudara osigurava maksimalnu zaštitu putnika pomoću optimiziranih struktura karoserije, visokoučinkovite kombinacije pojaseva, sjedala i zračnih jastuka. Sveobuhvatna ocjena sigurnosti od pet zvjezdica za Arteon sastoji se od rezultata iz četiriju djelomičnih područja: tako je novi Gran Turismo u području zaštite odraslih putnika dobio 96 posto maksimalne ocjene. U području zaštite djece Arteon je dobio 85 posto mogućeg broja bodova.
Izuzetno visoka ocjena od 85 posto u kategoriji zaštite pješaka postignuta je pomoću uspješne kombinacije serijske funkcije kočenja u nuždi koja reagira na pješake i visokog potencijala pasivne sigurnosti ugroženih sudionika u prometu. S 82 posto mogućih bodova zahtjevi za dobivanje 5 zvjezdica u kategoriji sustava sigurnosti daleko su nadmašeni. Prilikom ocjenjivanja u obzir su uzete brojne serijske funkcije poput upozorenja na nevezani pojas na svim sjedalima, uređaja za reguliranje brzine, sustava nadzora okoline "Front Assist" s funkcijom kočenja u nuždi koja reagira i na pješake te potpore zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist".
Euro NCAP-ovi scenariji sudara
Euro NCAP već se 20 godina smatra strogim mjerilom za razinu sigurnosti novih automobila u Europi. Tijekom proteklih godina postupci crash testova kontinuirano su postajali strožima te trenutačno obuhvaćaju između ostalog različite scenarije sudara u pogledu zaštite putnika i pješaka:
• frontalni sudar s aluminijskom preprekom pri brzini od 64 km/h i 40-postotnim pokrićem • frontalni sudar s fiksnom preprekom pri brzini od 50 km/h i 100-postotnim pokrićem • bočni udar u bočnu strukturu vozila pri brzini od 50 km/h • bočni udar u stup pri brzini od 32 km/h • zaštita od trzajne ozljede vrata u slučaju udarca straga • automatsko kočenje u nuždi koje reagira na vozila i pješake radi smanjenja brzine sudara ili potpunog sprječavanja sudara
Opsežna sigurnosna oprema
Novi Arteon u sklopu svoje serijske opreme raspolaže opsežnom sigurnosnom opremom. U nju se ubrajaju zračni jastuci za vozača i suvozača (s deaktivacijom suvozačevog zračnog jastuka i zračnim jastukom za koljena na strani vozača) te sustav zračnih jastuka za glavu za prednje putnike i stražnje putnike na bočnim sjedalima uključujući prednje bočne zračne jastuke. Osim toga u sklopu serijske opreme dolaze sigurnosno optimizirani nasloni za glavu koji prilikom udarca straga smanjuju rizik od ozljede vratne kralježnice.