Prema analizi podataka o prodaji čak osam milijuna automobila u Sjedinjenim Državama u 2010. godini, muškarci radije biraju skuplje, velike, brze i robusne, dok je ženama važnija praktičnost, cijena i potrošnja.
arti-201102080797006Kako piše portal truecar.com, najprodavaniji "ženski model" u SAD-u prošle je godine bila Volkswagenova nova buba (60% kupaca su žene), a slijede Nissan Rogue (56%) i Volkswagen Eos (55%). Žene inače najviše kupuju Minije, Kie i Honde.
S druge strane, muškarci najviše kupuju Ferrarije, Lotuse i Lamborghinije. Najveći broj kupaca Porschea 911, njih čak 88 posto, su muškarci. Isti je slučaj i s kupcima Chevroletove Corvette (86,5%) i GMC Sierre (87%).
Analiza je pokazala da je ženama puno važnija cijena automobila i da im im je potrošnja goriva faktor u odluci o kupnji automobila, dok muškarci (bar američki) razmišljaju posve drugačije i kupuju automobile koji su ili veliki i robusni ili skupocjeni i brzi, navodi taj specijalizirani automobilistički portal.
Vezani članak:
arti-201102080797006