Muškarce pale snaga i brzina, a žene cijena
Kakve automobile odabiru muškarci, a kakve žene?
Prema analizi podataka o prodaji čak osam milijuna automobila u Sjedinjenim Državama u 2010. godini, muškarci radije biraju skuplje, velike, brze i robusne, dok je ženama važnija praktičnost, cijena i potrošnja.
arti-201102080797006Kako piše portal
S druge strane, muškarci najviše kupuju Ferrarije, Lotuse i Lamborghinije. Najveći broj kupaca Porschea 911, njih čak 88 posto, su muškarci. Isti je slučaj i s kupcima Chevroletove Corvette (86,5%) i GMC Sierre (87%).
Analiza je pokazala da je ženama puno važnija cijena automobila i da im im je potrošnja goriva faktor u odluci o kupnji automobila, dok muškarci (bar američki) razmišljaju posve drugačije i kupuju automobile koji su ili veliki i robusni ili skupocjeni i brzi, navodi taj specijalizirani automobilistički portal.
arti-201102080797006