Renault Kwid je mali gradski automobil dimenzija 3679/1579/1478 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2422 mm. Naravno, u Renaultu su itekako vodili računa o prometnom stanju u državi sa 1,3 milijarde ljudi i preko 140 milijuna registriranih motornih vozila, pa tako Kwid po potrebi može i skrenuti s asfaltirane ceste. Razmak Kwida od zemlje je zahvalnih 180mm, zbog čega možda više spada u kategoriju crossovera nego hatchbacka.
Ispod poklopca je trocilindarski 0.8 litarski benzinac koji razvija 54KS pri 5680 obrtaja. Maksimalni obrtni moment iznosi 72 Nm i dostupan je na 4390 okretaja u minuti. Kwid ima pet brzina, a kažu u Renaultu da troši četiri litre na sto kilometara.
Dakle, najjeftnija verzija košta 3470 eura, a najskuplja varijanta nije skupa - 4770 eura. U top paket je uključen servo upravljač, električni podizači prednjih prozora, svjetla za maglu, centralna brava i mogućnost ulaska u vozilo bez upotrebe ključa, MediaNAV multimedijalni sustav na 7-inčnom zaslonu, Bluetooth, USB priključak...
Znamo, zanima vas zašto je taj automobil toliko jeftin. Prije svega, u Indiji proizvođači automobila nisu obvezni ugrađivati ABS i ESP, kao i neke druge sigurnosne uređaje. Kakve su sigurnosne norme u Indiji najbolje govori podatak da je zračni jastuk dostupan kao opcija u najskupljem paketu. Ipak, najveća ušteda krije se u lokalizaciji proizvodnje. Naime, čak 97 posto dijelova za Kwid se proizvodi u Indiji, gdje se i sklapa cijeli automobil.
Upravo zbog nabrojanih stvari nije realno očekivati istu cijenu Kwida na europskom tržištu. Ako uopće ikad vidimo Kwida na europskim cestama...