Ovaj napredni motor oduševiti će i ekologe s emisijom CO2 od 95 g/km. Na europskom će se tržištu motor od prve polovice 2011. ugrađivati u novu Micru. Visoke performanse i mala potrošnja goriva ostvarene su primjenom Millerova ciklusa, izravnog ubrizgavanja goriva i mehaničkog kompresora visoke učinkovitosti, i sve to u kombinaciji sa sustavom isključivanja motora u mirovanju (Idling Stop System).
Primjenom Millerova ciklusa, kod kojeg je ekspanzijski (radni) takt povećan kompresijskim taktom uslijed kasnijeg zatvaranja usisnog ventila, toplinska energija goriva mnogo se učinkovitije pretvara u kinetičku energiju nego kod klasičnih četverotaktnih motora i smanjen je gubitak pri usisu zbog podtlaka u usisnoj grani. Usto se visokokomprimirana i visokozagrijana mješavina zraka i goriva hladi latentnom toplinom isparavanja goriva izravno ubrizganog u cilindar, a temperatura komore za izgaranje smanjena je primjenom kanala za hlađenje klipa i ventila punjenih natrijem radi nadzora detonacija. Tim je tehnologijama ostvaren kompresijski omjer od 13:1 čime je povećana učinkovitost izgaranja.
Mehanički kompresor opremljen je automatskom spojkom za uključivanje i isključivanje, što znači da se velika iskoristivost goriva i visoke performanse motora postižu automatskim isključivanjem komprimiranja pri malim brzinama, primjerice pri gradskoj vožnji. Povrh toga, primjena površinske obrade klipnih prstena slojem ugljika strukture slične dijamantu i bez vodika i uljna pumpa promjenjive dobave pridonose smanjenju trenja do 30% u odnosu na klasične 4-cilindarske motore sličnih performansa.
Opisane tehnologije vrhunac su Nissanovih istraživanja i razvoja provedenog prema Zelenom programu 2010 (NGP 2010) – Nissanovu srednjoročnome planu zaštite okoliša koji obuhvaća inicijative smanjenja emisija CO2 i uvođenja istinski učinkovitih tehnologija, proizvoda i usluga na tržište.