Mahindra Goa 2.5 GLX CRDe

Iz Indije nam stiže terenac koji je svoju kvalitetu dokazao u najtežim uvjetima eksploatacije.

1.12.2009.
23:16
VOYO logo

Mahindra nije ni novi ni nepoznat proizvođač u svijetu, a njihovi proizvodi davno su potvrdili svoju kvalitetu.

Gou krase pravokutne i čiste linije karoserije, dok ukupni dojam svakako popravlja i dvobojna karoserija, kao i klasični terenski elementi dizajna poput naglašenog usisnika zraka na poklopcu motora, kromiranog bull bara, neizostavne zaštite podvozja i donjeg dijela motora kao i bočne stepenice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se to na prvi pogled možda i ne primijeti, Goa je poprilično visok automobil (191cm) što se najbolje osjetili prilikom sjedanja za volan. Visoka vozačka pozicija podsjeća na one u omanjih kamiona što je svakako dobro jer omogućuje izvrsnu preglednost u vožnji.

Unutrašnjost Goe izvedena je iz na pogled jeftine i na opip tvrde plastike. No unatoč tome cjelokupni vizualni dojam smatramo pozitivnim i osjetno boljim od onoga što bismo kod automobila ovog tipa očekivali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prednja sjedala su udobna i sjedećom površinom izdašna dok na zadnjoj klupi mjesta ima dovoljno za smještaj troje putnika. Na žalost ovdje nema zračnih jastuka, dok je sustav ABS na popisu dodatne opreme.

Prtljažnik je zavidnih dimenzija i omogućuje prijevoz raznovrsnog tereta čiji je utovar radi ravne podnice izuzetno lagan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se ovjesa tiče on je prvenstveno prilagođen vožnji terenom što se najbolje primijeti u naglašenom naginjanju karoserije prilikom vožnje zavojima kao i poskakivanju stražnjeg kraja vozila kod prelaska preko neravnina.

Pogon na samo stražnje ili po potrebi sve kotače s mogučnošću redukcije u praksi funkcionira solidno. Testiranu Gou pokretao je turbodizelski agregat common rail tehnologije obujma 2.5 litara, snage 108 'konja' koji se na kotače prenose putem ručnog petostupanjskog mjenjača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor u većini slučajeva bez problema izlazi na kraj sa dvije tone teškim terencem a manjak snage primjetan je tek kod naglijih ubrzanja, dok se potrošnja u pravilu kreće oko 10 litara.

Trenutno je ovaj automobil na zanimljivoj akciji s vrlo atraktivnom cijenom. Cijena početnog modela, također bogato opremljenog je 21.700 Eura do registracije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zapremina: 2609 ccm Snaga: 82 kW/108 KS pri 3800 o/min Okretni moment: 250 Nm pri 1800 o/min Dimenzije (d/š/v): 4320/1775/1916 mm Međuosovinski razmak: 2732 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 16.8 s Maksimalna brzina: 160 km/h Potrošnja (o/g/p): 7,9/10,5/9,1 l Prtljažnik: 538 l. Težina: 1965 kg Cijena testnog modela: 24.473,00 eura

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo