Mahindra Goa 2.5 GLX CRDe

Iz Indije na Stari kontinent stiže Mahindra koja nije ni novi ni nepoznat proizvođač u svijetu, njihovi proizvodi davno su potvrdili svoju kvalitetu u najtežim uvjetima eksploatacije.

2.12.2009.
0:18
VOYO logo

Gou krase pravokutne i čiste linije karoserije, dok ukupni dojam svakako popravlja i dvobojna karoserija, kao i klasični terenski elementi dizajna poput naglašenog usisnika zraka na poklopcu motora, kromiranog bull bara, neizostavne zaštite podvozja i donjeg dijela motora kao i bočne stepenice.

Iako se to na prvi pogled možda i ne primijeti, Goa je poprilično visok automobil (191cm) što se najbolje osjetili prilikom sjedanja za volan. Visoka vozačka pozicija podsjeća na one u omanjih kamiona što je svakako dobro jer omogućuje izvrsnu preglednost u vožnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unutrašnjost Goe izvedena je iz na pogled jeftine i na opip tvrde plastike. No unatoč tome, cjelokupni vizualni dojam smatramo pozitivnim i osjetno boljim od onoga što bismo kod automobila ovog tipa očekivali.

Prednja sjedala su udobna i sjedećom površinom izdašna dok na zadnjoj klupi mjesta ima dovoljno za smještaj troje putnika. Na žalost ovdje nema zračnih jastuka, dok je sustav ABS na popisu dodatne opreme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prtljažnik je zavidnih dimenzija i omogućuje prijevoz raznovrsnog tereta čiji je utovar radi ravne podnice izuzetno lagan.

Što se ovjesa tiče on je prvenstveno prilagođen vožnji terenom što se najbolje primijeti u naglašenom naginjanju karoserije prilikom vožnje zavojima kao i poskakivanju stražnjeg kraja vozila kod prelaska preko neravnina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogon na samo stražnje ili po potrebi sve kotače s mogučnošću redukcije u praksi funkcionira solidno. Testiranu Gou pokretao je turbodizelski agregat common rail tehnologije obujma 2.5 litara, snage 108 'konja' koji se na kotače prenose putem ručnog petostupanjskog mjenjača.

Motor u većini slučajeva bez problema izlazi na kraj sa dvije tone teškim terencem a manjak snage primjetan je tek kod naglijih ubrzanja, dok se potrošnja u pravilu kreće oko 10 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trenutno je ovaj automobil na zanimljivoj akciji s vrlo atraktivnom cijenom. Cijena početnog modela, također bogato opremljenog je 21.700 eura do registracije.

Zapremina: 2609 ccm Snaga: 82 kW/108 KS pri 3800 o/min Okretni moment: 250 Nm pri 1800 o/min Dimenzije (d/š/v): 4320/1775/1916 mm Međuosovinski razmak: 2732 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 16.8 s Maksimalna brzina: 160 km/h Potrošnja (o/g/p): 7,9/10,5/9,1 l Prtljažnik: 538 l. Težina: 1965 kg Cijena testnog modela: 24.473,00 eura

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Hotel Beograd
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo

Još iz rubrike