Francuski proizvođač automobila ovogodišnji salon u Ženevi obilježiti će s kabrioletima. Nakon što su prošlog tjedna pustili prve službene fotografije atraktivnog Winda, netom su se oglasili s novom karoserijskom izvedbom Méganea - Coupé-Cabrioletom.
Kako kažu, njegov dizajn udružuje eleganciju coupéa s doživljajem vožnje koji pruža cabriolet. Njegov izgled karakterizira elegancija i jednostavnost, a razlikuje se velikim ostakljenim krovom koji upućuje da je riječ o cabrioletu, čak i u konfiguraciji coupéa.
Ovaj veliki, crni, sjajni ostakljeni krov, u kontrastu je s kromiranom završnom obradom obruba vjetrobranskog stakla, a stražnja svjetla tamnocrvene boje pružaju poseban svjetlosni 'potpis' zahvaljujući disperziji svjetla i LED stop svjetlima.
Unutrašnjost također odiše elegancijom i sofisticiranošću zahvaljujući kvaliteti materijala i završnoj obradi kao i odabiru boja unutrašnjosti: tamno siva, svijetlo bež ili dvobojna tamno siva-crvena, za kožna sjedala.
Premda je armaturna ploča avionskog dizajna ista kao na berlini, sjedala s ojačanim bočnim držanjem kao i obloge na vratima koje su specifične za ovaj coupé-cabriolet.
Kruti ostakljeni krovni otvor je ponuđen u seriji. Nudi prozirnu površinu od 0,47 m² (najveću u segmentu). Potpuno automatski, elektro-hidraulički mehanizam za otvaranje ovog krova u dva dijela omogućava vozaču da spusti krov u samo 21 sekundu, pritiskom na gumb.
Novi Mégane Coupé-Cabriolet je opremljen fiksnim staklom protiv vrtloženja zraka u seriji (jedinstvena ponuda u segmentu) smještenim iza naslona za glavu u drugom redu. Navedena oprema omogućava uživanje u vožnji bez propuha četiri putnika pri brzinama do 90 km/h. Kada se koristi zajedno s odstranjivom mrežicom za manju prtljagu, koja je smještena iza prednjih sjedala, omogućava potpuno bezbrižnu vožnju u dvoje, bez zračnih strujanja, bez obzira na brzinu.
Mislilo se i na praktičnu stranu. Prtljažnik je obujma 417 dm³ u konfiguraciji coupé i 211 dm³ u konfiguraciji cabriolet. Boljka svih kabrioleta, torzijska čvrstoća karoserije, povećana je čak za 80 % u odnosu na Mégane II Coupé Cabriolet, kako bi popratila povećanje čvrstoće ovjesa i još preciznije ležanje na cesti, kako u konfiguraciji cabriolet tako i coupé.
Za sigurnost se pored naprednih elektroničkih sustava brinu još i struktura karoserije s programiranim deformiranjem, osmišljena kako bi sačuvala cjelovitost kabine u slučaju prevrtanja, zahvaljujući ojačanjima stupića vjetrobranskog stakla, bočnih strana karoserije, obloga praga i podnice. Tu su i pirotehnički lukovi koji se otvaraju automatski u slučaju da senzori otkriju opasnost od prevrtanja vozila.
Već u samom startu prodaje kupcima će se nuditi bogata gama sačinjena od šest benzinskih i dizel motora. Benzinci su 1.6 16v (110 KS), TCe 130 – Turbo Control Efficiency, oba u sprezi s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva.
Najsnažniji benzinski motor, atmosferski 2.0 16v sa 140 KS u ponudi je s novim mjenjačem s kontinuiranim varijabilnim prijenosom (CVT), koji pruža veću udobnost u vožnji, zahvaljujući glatkom mijenjanju brzina.
Ponudu dizela čine motori norme Euro 5, i todCi 110 FAP koji je dostupan s potpuno novim automatskim mjenjačem sa šest brzina s dvostrukim kvačilom EDC (Efficient Dual Clutch), ili ručnim mjenjačem sa šest brzina. Zatim su tu i dCi 130 FAP i dCi 160 FAP, oba u ponudi s ručnim mjenjačem sa šest brzina.
Novi Mégane Coupé-Cabriolet će u isto vrijeme biti otkriven javnosti na salonu u Ženevi (04. - 14 ožujka), te u Atelieru Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu.