KONKURENCIJA TESLI: /

Tajanstveni proizvođač električnih vozila napokon otkriva neke ključne detalje

Image
Foto: Facebook

Misteriozna tvrtka koja se bavi proizvodnjm električnih automobila i za koju se smatra da će biti konkurencija Tesli napokon će ovoga tjedna objaviti nešto više detalja o svom prvom autu.

21.11.2015.
11:10
Facebook
VOYO logo

Faraday Future, kalifornijski automobilski startup poznat po svojoj misterioznoj prirodi i 'kupovini' zaposlenika Tesla Motorsa, trebao bi imati prezentaciju ovoga tjedna na Sajmu automobila u Los Angelesu.

U četvrtak će vodeći čovjek projektnog tima Richard Kim govoriti na tribini nazvanoj "Revolucionarizacija projektiranja vozila u Eri međusobne povezanosti", tvrtka je nedavno javila na svojoj Facebook stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook

Tvrtka se do sada jako rijetko javno pojavljivala, a njeni su predstavnici tek nedavno počeli davati izjave za javnost. Tako da postoje dobre šanse da će, što god Kim kaže barem malo dodatno rasvjetliti planove tvrtke, koji su do sada bili izrazito neodređeni.

Ranije ovog mjeseca Faradey Fortune su objavili da grade tvornicu u vrijednosti od milijardu dolara u Sjedinjenim Državama kako bi 2017. počeli proizvoditi svoja potpuno električna vozila. Ali firma tek treba otkriti najbitnije detalje o svojim planovima, poput lokacije tvornice, ili tko će plaćati račune.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nije još objavljena niti jedna slika obećanog vozila, jedino su u društvenim medijima objavljene neke dosta neodređene siluete.

Iako iz Faradya još nisu potvrdili nikakve službene ulagače, jaki dokazi i brojna izvješća upućuju na kineskog medijskog milijardera Jia Yuetinga kao glavnog financijera.

Image
Foto: Facebook

Još nije otkriveno niti tko je glavni izvršni direktor, iako je do sada lice tvrtke bio Nick Sampson, viši dopredsjednik za razvoj i istraživanje i bivši teslin dirrektor.

Sampson je nedavno izjavio kako je jedan od većih načina na koji će se Faraday razlikovati od drugih proizvođača automobila to što će mu se poslovni model bazirati više na prodavanju usluga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naš poslovni model se na zasniva na prodaji samog auta. Mi predviđamo da će to biti više poput smartfona. Zarada počinje dolaziti tek nakon što je uređaj u vlasnikovim rukama. Fokusirati ćemo se na pretplate, aplikacije i druge mogućnosti."

Firma radi i na razvoju autonomne vožnje u svojim automobilima i razmatra mogućnosti djeljenja automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tech Insider/Netmobil.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo