S novim modelom neke stvari se neće mijenjati. Tako će i nadalje motor ostati smješten u prednjem dijelu vozila, dok će se prijenos snage obavljati preko šeststupanjskog ručnog mjenjača, koji se odlikuje prilično kratkim hodom.
Osnovni model ovog cijenjenog sportskog automobila trebao bi ispod poklopca ugrađen prerađeni 1,5-litarski VTEC turbo benzinac s nešto više od 180 KS, dok će se najjača verzija S2000 modela moći pohvaliti s 2,0-litarskim turbo benzincem, kakav možemo vidjeti i u Civic Type-R modelu, a koji proizvodi malo manje od 310 KS.
Ovim potezom osnovni model S2000 će imati oko 25 KS više od najjače verzije popularne Miate, kao i Spydera 124.
Sa snažnijom verzijom S2000 modela trebat će i čvršći ovjes, ograničena blokada diferencijala i znatno kruća šasija. A kako Honda u ovom trenutku nema adekvatnu platformu za automobil s pogonom preko zadnje osovine, čini se kako ćemo još neko vrijeme pričekati prije nego vidimo novi Hondin sportski dvosjed.
Prema pisanju Autocara, Japanci navodno pripremaju "baby NSX" s motorom u sredini, no u Hondi tvrde kako je na listi prioriteta nova generacija S2000 modela. Dok ne saznamo u kojem su smjeru krenuli, nije naodmet pogledati slike posljednje generacije S2000.