Istina, potrebno je uračunati i poštarinu, no ušteda od oko 60.000 dolara je neupitna. Kako piše Automotive News, najjeftiniji Teslin SUV dolazi u verziji s pet sjedala, dok za šesto sjedalo treba doplatiti 3000 dolara. Ako želite i sedmo sjedalo, dodajte još dolara.
Ako pak želite imati i opciju auto-pilota, to će vas koštati 2500 dolara, koliko košta i doplata za premium audio sustav. Uglavnom, sa svim doplacima cijena može narasti do 100.000 dolara.
Najskuplja komponenta kod Teslinih automobila su baterije. Stoga se upravo na tome segmentu moralo uštediti kako bi Model X 70D imao nižu cijenu. Tako je u ovaj SUV umjesto baterije kapaciteta 90 kWh, koja se nalazi u skupljim modelima, ugrađena baterija od 70kWh. No, i s njom Tesla ima pristojan domet od 354 kilometra s jednim punjenjem. A i 6 sekundi od 0 do 100 km/h ne zvuči nimalo loše. Baš kao i ni maksimalna brzina od 225 km/h.
Kako je narudži puno, a proizvodnja ograničena, isporuka Modela X 70D krenuti će u drugoj polovici sljedeće godine.