Žandarmerija se odlučila za verziju sa cup podvozjem koja nudi vrlo precizno ležanje na cesti, naročito pri brzoj vožnji, zahvaljujući učinkovitom diferencijalu s ograničenim proklizavanjem i 18 colnim kotačima. Velike dimenzije kočnica su također bile odlučujući element prilikom donošenja odluke budući da čine vožnju sigurnom pri velikim brzinama. Mehaničke karakteristike vozila, a naročito motor, prilagođene su kako bi udovoljile specifičnim zahtjevima ubrzanja i brzine, neophodnim za hitne intervencije Žandarmerije. Ovim odabirom, Nacionalna žandarmerije je odala priznanje umijeću Renault Sport Technologies i performansama vozila Mégane RS, tvrde u Renaultu.
Durisotti, prerađivač homologiran od strane tvrtke Renault, odabran je kako bi ispunio specifične standarde Žandarmerije.
Ovo novo vozilo prilagođeno je borbi protiv određenih vrsta kriminalnih radnji specifičnih za ovo okruženje: velika prekoračenja brzine ponekad povezana s divljim utrkama, krađe robe i prekršaji počinjeni od strane vrlo mobilnih delinkvenata, kretanje preprodavača droge i drugo.
U prošlosti, Renault je već isporučivao svoju sportska vozila Nacionalnoj žandarmeriji i to Alpine A110, A 310, Renault 21 2l Turbo.