Iz Seata se hvale naglaskom na moderno, što potvrđuju fotografije eksterijera i interijera vozila nakon 'facelifta'. Što se vanjštine modela tiče spomenimo uočljive izmjene maske motora koja je proširena za 40 mm, branika, prednjih i stražnjih svjetla, kao i LED svjetla za dnevnu vožnju koja se 'pretvaraju' u LED pokazivače smjera, a tu je i veća ponuda boja... Ili, kako je to rekao potpredsjednik razvojnog odjela proizvođača Matthias Rabe:
"Pogledate li vanjštinu automobila možete reći da velikih promjena nema. I bili biste u pravu. Naglasak smo stavili na tehnologiju i željeli smo osvježiti automobil malim koracima."
Pogled u unutrašnjost vozila ukazuje ipak na veće korake. LED ambijentalna svjetla, preslake, električna ručna kočnica, dorađeni infotainment sustav čiji je zaslon narastao sa 6,5 na osam inča i sada ima manje prekidača... tek su dio novosti modela koji stiže sa proširenim paketom dodatne i serijske opreme, ali i s dva nova pogonska agregata.
U pitanju su 1,0-litreni 3-cilindrični turbo kakvog imaju Audi A3 i VW Golf te 1,6-litreni dizelski motor upareni sa pet i šest stupanjskim ručnim mjenjačem. U ponudi je i DSG prijenos. Oba spomenuta motora razvijaju snagu od 117 KS.
Dodajmo i da Leon profitira i tehnologijom viđenom u Ateci što uključuje wireless punjenje telefona, prepoznavanje pješaka, držanje razmaka u odnosu na automobil ispred..., a tu je i Traffic Jam Assist koji zaustavlja automobil do stanja mirovanja prije no što se nastavlja kretati zajedno s prometom.