U međuvremenu, Hyundai je pustio nekoliko novih informacija vezanih uz i40. Naime, ovaj formalni nasljednik nekadašnje Sonate donijeti će revolucionarne promjene u segmentu.
Jakoj europskoj te japanskoj konkurenciji i40 će konkurirati atraktivnim dizajnom obje karoserijske verzije (limuzina i karavan), prostranošću, vrhunskom tehnologijom, najvišom razinom sigurnosti, opremom koja bi trebala nadmašiti ponudu konkurencije, te najnovijom generacijom učinkovitih, štedljivih i ekološki prihvatljivih motora.
Također, model VF razvijen u Europskom tehničkom centru intenzivno se dorađuje na poligonima u korejskom Namyangu, s posebnim naglaskom na dinamične vozne osobine, točnije na upravljivost i preciznost upravljačkog sustava.
Posebno zanimljiva bit će gama dizelskih motora. U skladu s trendom Downsizinga, model i40 pokretati će potpuno novi Hi-tech 1.7 CRDi VGT motor dostupan sa 115, 136 i 160 KS uparen sa šesterostupanjskim ručnim ili šesterostupanjskim automatskim mjenjačem. Isti mjenjači dolaziti će i u kombinaciji s benzinskim motorima GDI tehnologije (Gasoline Direct Injection) obujma 1.6 i 2.0 litre.
Po svemu sudeći, i40 donijeti će revoluciju u D segment automobila, baš kao što je to napravio i ix35 u klasi SUV automobila. Nova generacija Sonate (YF) koja je već u prodaji na američkom tržištu nije namijenjena Europi.