Početkom mjeseca srpnja na hrvatskom tržištu započela je prodaja novog, obnovljenog Hyundaija i30. Osim estetskih promjena i dvije nove metalik boje, redizajnirani i30 odlikuju i tehnička poboljšanja.
Najveće vizualne izmjene su na potpuno novom prednjem dijelu vozila, dok je decentno osvježen i interijer. Glavna tehnička novost odnosi se na potpuno novi ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa dostupan kod svih CRDi modela.
Svi motori zadovoljavaju EURO 5 norme, a početni CRDi sa 90 KS ima i značajno nižu potrošnju i razinu Co2. U gradskom režimu vožnje novi i30 troši 5,3 l/100 km (prije 5,7), pa mu tvornički deklarirana prosječna potrošnja sada iznosi 4,5 l/100 km (prije 4,7).
Također, umjesto 125 gCo2/km, sada ispušta samo 119 gCo2/km. Pomoć vozaču u štedljivoj vožnji dolazi i u obliku indikatora za promjenu stupnja prijenosa dostupan u serijskoj opremi kod svih modela.
Novi su i paketi opreme, iStart, iLike i iThink, a kupci mogu i konfigurirati vozilo po vlastitim željama. To uključuje i odabir motora (1.6 16V sa 126 KS, te CRDi VGT motori sa 116 i 126 KS).
Hyundai i30 je najprodavaniji model Hyundaija u Hrvatskoj, najprodavaniji korejski model na našem tržištu i za sada se nalazi na petoj poziciji u C segmentu na CRO tržištu.