Time će GM smanjiti troškove i poboljšati performanse, kvalitetu, pouzdanost i lakoću proizvodnje električnih motora tako što će kontrolirati dizajn, odabir materijala i proizvodne procese.
Prvi električni motori iz GM-ovih dizajnerskih i proizvodnih pogona izići će 2013. ugrađeni u novu generaciju hibrida s dvama načinima rada i stražnjim pogonom. Kod konvencionalnih automobila i kamiona proizvođači konstruiraju i izrađuju motore tako da učinkovito koriste energiju koju dobivaju iz benzina kako bi pokretali kotače.
Kod hibridnih i električnih vozila tu ulogu imaju elektromotor i baterija. Kako će se doseg i brzina automobila na isključivo električni pogon povećavati, tako će rasti i značenje elektromotora i baterija.
Električna vozila pokreću samo elektromotori, dok hibridi koriste i interni motor s unutrašnjim izgaranjem za kretanje. Nova generacija GM-ovih hibridnih sustava s dvama načinima rada i stražnjim pogonom koristit će dva jedinstvena dizajna elektromotora te jedinicu s unutrašnjim izgaranjem da bi postigla bolju učinkovitost u korištenju goriva u usporedbi s trenutnom hibridnom tehnologijom kod GM-ovih vozila.
General Motors je godinama radio na razvoju ovog internog kapaciteta, proširujući istraživanje i razvoj kao i dizajn i konstrukciju elektromotora u svojim pogonima u Michiganu, Indiani i Californiji. Također, razvio je napredne dizajnerske i računalne kapacitete temeljene na matematičkim proračunima i vezane za elektromotore.
Elektromotori će se proizvoditi u SAD-u u nekom od GM-ovih pogona. U kolovozu prošle godine, GM je odabran od strane Američkog ministarstva energetike kao primatelj zajma u vrijednosti 105 milijuna dolara za konstrukciju američkih proizvodnih kapaciteta za proizvodnju elektromotora i srodnih pogonskih električnih komponenti.
Osim povećanja internih kapaciteta, GM će nastaviti s kupovanjem i zajedničkim dizajniranjem elektromotora sa svojim dosadašnjim partnerima i dobavljačima.