arti-201103120391006Veliki križanac coupea i monovolumena osvaja prije svega svojim smionim stilom. Riječ je o neuobičajenoj ''Shooting-break'' silueti koja je nedvojbeno nadahnuta stilom Grand Tourisma. Futuristički dizajn dopunjen s kromiranim dodacima nigdje neće proći neopaženo, u što smo se uvjerili na testnim vožnjama organiziranima u okolici Nice.
Iznutra, putnici imaju priliku da dožive jedinstveni osjećaj vožnje zahvaljujući mjestu za vozača izvedenom u stilu zrakoplovnog 'kokpita'. To najbolje dočaravaju prekidači na sredini stropa i dva mala 'šibera', za vozača i suvozača.
Vrhunski materijali i izvedba sjedala koja spaja dinamičnost i profinjenost te obrada jedinstveni su na tržištu. Sve osnovne komande postavljene su na osi vozila zahvaljujući postojanju dvije središnje konzole, jednoj u donjem dijelu i drugoj stropnoj, i to u obliku tipki, kotačića i drugih specifičnih prekidača, podsjećajući načinom svoje upotrebe ponovno na svijet aeronautike.
U duhu marke, DS5 je pravi koncentrat tehnologija jednostavnih za korištenje. Tako, osim poznatih tehnologija kao što su sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici, električna parkirna kočnica, pomoć pri parkiranju ili regulator/limitator brzine koji je moguće programirati, nudi automatska duga svjetla, drugu generaciju upozorenja o nenamjernom prelasku crte, head-up displej u boji, kameru za vožnju unatrag, svjetla za maglu s bočnim osvjetljenjem kao i 'keyless' sustav ulaska i pokretanja vozila.
Cijena će se kretati oko 30.000 eura
Citroën DS5 je na raspolaganju s benzinskim i turbodizelskim motorima kao i u hibridnoj verziji. Benzinski THP motori su napravljeni u kooperaciji s BMW-om, obujma su 1,6 litara te sa 156 odnosno 200 KS. Dizeli razvijaju 112 (1.6 HDis mikrohibridnom tehnologijom) i 163 KS (2.0 HDi). Dizelski hibrid nudi istodobno performanse (200 KS, pogon na četiri kotača), nove osjećaje u vožnji (vožnja u gradu s elektromotorom, funkcija boost pri ubrzanju u načinu 'Sport') uz emisije smanjene na svega 99 g/km CO2.
Na cesti DS5 omogućuje vožnju koja je u isti mah dinamična i spokojna u svim uvjetima. Ovjes je podešen za savršeno držanje ceste, istodobno zadržavajući lakoću kontrole. Dinamički podešen, DS5 ostavlja dojam da je zalijepljen za cestu, istodobno nudeći putnicima osjećaj sigurnosti u bilo kojim uvjetima. Upravljački je precizan i direktan, s progresivnim djelovanjem. Daje osjećaj kao da imate kotače na vrhu prstiju. Za slučaj potrebe nad vozilom i putnicima bdije sva sila elektronike poput sustava REF, AFU, ABS i ESP.
Cijena ovog vozila u Hrvatskoj još nije poznata, kalkulira se s početnom od oko 30.000 eura, dok komercijalizacija kreće s proljećem sljedeće godine.
Vezani članci:
arti-201103120391006 arti-201104210546006