Iako i danas, dvije i pol godine nakon predstavljanja novog modela, Mazda6 djeluje izuzetno svježe i atraktivno, prema nepisanom pravilu autoindustrije vrijeme je za lagano osvježenje.
U ovom slučaju svaki radikalni odmak od provjerene forme bio prerizičan, pa su zatezanje bora i druge izmjene napravljeni osluhujući zahtjeve tržišta, te želje i primjedbe aktualnih korisnika.
Stoga dotjerani model vizualno nije donio nikakve revolucionarne novosti, što je uostalom i Mazdina tradicija. Prednja maska i odbojnik redizajnirani su prema obrascu viđenom na Mazdi3, promijenjena je grafika prednjih i stražnjih svjetala te dizajn aluminijskih naplataka promjera 17'' i 18''.
Nešto više promjena vidljivo je u unutrašnjosti: nove piano crne obloge oko instrumentne ploče, kromirane kvake, novi središnji display, novi multifunkcijski upravljač, nove presvlake sjedala, uglavnom sitni zahvati koji podižu percepciju kvalitete i stvaraju dojam skupljeg vozila. Poboljšana je i oprema, a DVD-navigacijski uređaj od sad je i s kartom Hrvatske.
U motornoj ponudi najveća je novost dotjerani 2,0-litreni benzinac, koji sada ima izravno ubrizgavanje. Razvija 114 kW (155 KS), što predstavlja porast od 6 kW (8 KS), a nešto je veći i okretni moment, koji sada iznosi 193 Nm.
Unatoč većoj snazi, a zahvaljujući novom sustavu ubrizgavanja i drugačije proračunatom 6-stupanjskom mjenjaču, novi je benzinac postao štedljiviji, pa prema tvorničkim obećanjima u prosjeku troši samo 6,9 l/100 km – vrlo zanimljiv podatak za prostrani automobil srednje klase sposoban za najveću brzinu od gotovo 220 km/h. Pritom ispuh novog motora udovoljava strogoj normi Euro5.
U ponudi benzinaca ostali su 1,8-litreni benzinac sa 88 kW (120 KS), ali s prosječnom potrošnjom smanjenom na samo 6,4 l/100 km, kao i 2,5-litreni četverocilindraš sa 125 kw (170 KS), najsportskiji motor u ponudi.
Čišći i štedljiviji postao je i 2,2-litreni dizelaš, koji se idalje nudi u tri verzije, ali nešto drugačijih snaga: osnovni ima 95 kW (129 KS), srednji 120 kW (163 KS), a najsnažniji 132 kW (180 KS).
Sve su izvedbe dobile manje turbo-punjače, koji munjevito reagiraju na dodavanje gasa i u potpunosti eliminiraju tzv. 'turbo-rupu'. Sada i svi dizelaši udovoljavaju Euro5 normi, a u prosjeku troše umjerenih 5,2 do 5,4 l/100 km, nekoliko decilitara manje nego prije.
Gotovo svaki element podvozja, uključujući sve spojeve ramena i pomoćnih okvira s karoserijom, modificiran je kako bi se prijenos vibracija i buke do kabine smanjio na minimum i time povećala udobnost.
Cijene nove Mazda6 kreću se od 169.900 kuna koliko stoji model 1.8i CE, pa do 272.000 kuna koliko stoji top model CD 180 GTA.