FOTO: /

Mazda6 završila na face liftingu

Još od prve generacije, predstavljene 2002. godine, Mazda6 se drži u samom vrhu svoga segmenta. Novi model, predstavljen koncem 2007.

21.5.2010.
16:55
VOYO logo

Iako i danas, dvije i pol godine nakon predstavljanja novog modela, Mazda6 djeluje izuzetno svježe i atraktivno, prema nepisanom pravilu autoindustrije vrijeme je za lagano osvježenje.

U ovom slučaju svaki radikalni odmak od provjerene forme bio prerizičan, pa su zatezanje bora i druge izmjene napravljeni osluhujući zahtjeve tržišta, te želje i primjedbe aktualnih korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga dotjerani model vizualno nije donio nikakve revolucionarne novosti, što je uostalom i Mazdina tradicija. Prednja maska i odbojnik redizajnirani su prema obrascu viđenom na Mazdi3, promijenjena je grafika prednjih i stražnjih svjetala te dizajn aluminijskih naplataka promjera 17'' i 18''.

Nešto više promjena vidljivo je u unutrašnjosti: nove piano crne obloge oko instrumentne ploče, kromirane kvake, novi središnji display, novi multifunkcijski upravljač, nove presvlake sjedala, uglavnom sitni zahvati koji podižu percepciju kvalitete i stvaraju dojam skupljeg vozila. Poboljšana je i oprema, a DVD-navigacijski uređaj od sad je i s kartom Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U motornoj ponudi najveća je novost dotjerani 2,0-litreni benzinac, koji sada ima izravno ubrizgavanje. Razvija 114 kW (155 KS), što predstavlja porast od 6 kW (8 KS), a nešto je veći i okretni moment, koji sada iznosi 193 Nm.

Unatoč većoj snazi, a zahvaljujući novom sustavu ubrizgavanja i drugačije proračunatom 6-stupanjskom mjenjaču, novi je benzinac postao štedljiviji, pa prema tvorničkim obećanjima u prosjeku troši samo 6,9 l/100 km – vrlo zanimljiv podatak za prostrani automobil srednje klase sposoban za najveću brzinu od gotovo 220 km/h. Pritom ispuh novog motora udovoljava strogoj normi Euro5.

U ponudi benzinaca ostali su 1,8-litreni benzinac sa 88 kW (120 KS), ali s prosječnom potrošnjom smanjenom na samo 6,4 l/100 km, kao i 2,5-litreni četverocilindraš sa 125 kw (170 KS), najsportskiji motor u ponudi.

Čišći i štedljiviji postao je i 2,2-litreni dizelaš, koji se idalje nudi u tri verzije, ali nešto drugačijih snaga: osnovni ima 95 kW (129 KS), srednji 120 kW (163 KS), a najsnažniji 132 kW (180 KS).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve su izvedbe dobile manje turbo-punjače, koji munjevito reagiraju na dodavanje gasa i u potpunosti eliminiraju tzv. 'turbo-rupu'. Sada i svi dizelaši udovoljavaju Euro5 normi, a u prosjeku troše umjerenih 5,2 do 5,4 l/100 km, nekoliko decilitara manje nego prije.

Gotovo svaki element podvozja, uključujući sve spojeve ramena i pomoćnih okvira s karoserijom, modificiran je kako bi se prijenos vibracija i buke do kabine smanjio na minimum i time povećala udobnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene nove Mazda6 kreću se od 169.900 kuna koliko stoji model 1.8i CE, pa do 272.000 kuna koliko stoji top model CD 180 GTA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo