FOTO: /

Kuga je postala čisti luksuz!

Automobil danas moraju posjedovati neki zanimljiv detalj, nešto što će ih trenutačno izdvojiti iz mase konkurenata.

23.12.2010.
14:06
VOYO logo

Sve donedavno pojam luksuza u Fordu bili su modeli s opremom Ghia, koji su bili i propisno označeni s logotipom te nekad cijenjene torinske automobilske kuće. Od Ghije, prodane Fordu 1970. danas je nažalost ostao samo logotip i uspomena na legendarne automobile koji su s njime na haubi nekad vozili cestama.

Danas je Ford napravio korak dalje, promovirajući Individual kao ponudu, a ne paket opreme. Ponudu kroz koju će svaki kupac moći izabrati željeni dizajn vanjštine i unutrašnjosti uz mogućnost biranja velikog broja detalja. Idealno za sitničave i zahtjevne klijente koji imaju novca za ostvarenje svojih želja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugim riječima, automobil mora biti jedinstven, individualan. Ovu filozofiju u sebi sjajno utjelovljuje Ford Fiesta Titanium u luksuznom Individual izdanju. Dovoljno je samo baciti oko na njega i u trenutku vam postaje jasno kako se ovdje radi o nečem drugačijem. Dinamična trovratna karoserija, ogrnuta atraktivnom crnom bojom i postavljena na aluminijske naplatke naprosto mami uzdahe. Armaturna ploča izrađena iz kvalitetne i na opip ugodne gumirane plastike te sportski profilirana prednja sjedala presvučena dvobojnom kožom u čijim se naslonima nalazi diskretno ugraviran natpis Individual tjeraju vas da pomislite kako se ovdje ipak radi o automobilu veće klase.

Atraktivnim dizajnerskim elementima Individual paketa valja još pridodati i ručicu ručne kočnice presvučenu kožom, podjednako elegantan dvobojni upravljač te ručicu mjenjača oplemenjenu aluminijskim detaljima. Fiesta se baš kao i svi ostali Fordovi modeli može pohvaliti jednim od najboljih ovjesa u klasi. Bilo da je riječ o udobnosti ili pak odličnom držanju ceste prilikom dinamičnije vožnje, zaslužuje samo riječi hvale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odličan dojam dodatno pojačava i živahan 1.6 litreni benzinac čijih 120 'konja' i 152 Nm okretnog momenta omogućavaju dobra i uvjerljiva ubrzanja uz potrošnju od oko osam litara na 100 km. Osim spomenutog, pohvale zaslužuje i odlična komunikacija motora i peterostupanjskog ručnog mjenjača koji svojim radom savršeno pristaje potentnom karakteru sportski nastrojene Fieste. Dodamo li svim tim kvalitetama i bogatu opremu koju sadrži Titanium paket, cijena od 15.578 eura čini se i više no primjerenom.

Imali smo sreću podružiti se i s Kugom u također Individual pakiranju. Kod Kuge je popis mogućih želja poprilično dugačak. Na testnom primjerku iznutra smo imali bež sjedala s crnim prošivima, kožom obloženu ručicu mjenjača i upravljač, kožne umetke na vratima, kromom obrubljene instrumente, aluminijske pedale, zatamnjena stakla i drugo. Od vanjskih Individual detalja tu su najupadljiviji aluminijski naplatci od 17 inča koji se sjajno uklapaju uz dinamičan stil ovog SUV-a.

I nije samo stil dinamičan već i njene vozne osobine. Visoki položaj sjedenja u sjedalima koja odlično drže tijelo omogućava dobar pregled na situacijom u prometu, a sportski podešeni ovjes i upravljač vozačima koji vole temperament omogućiti će beskrajnu zabavu, pogotovo na zavojitim cestama.

S predstavljanjem novog modela Ka, Ford je proširio svoj kinetički dizajn na ponudu najmanjih modela. Novo vozilo posjeduje stiliziran, moderan izgled koji kombinira Fordov najnoviji dizajnerski izričaj s mladenačkim i nesputanim duhom koji je originalni Ka učinio tako popularnim. Ciljano dizajniran za mlađe kupce koji uživaju izražavati snažan dojam prilikom izbora automobila, novi ka ima jednake kompaktne proporcije kao i njegov prethodnik, ali uz vlastiti napuhnuti i izražajni stil.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nekoliko vizualnih rješenja prethodnog modela osiguravaju da novi dizajn bude prepoznatljivi Ka, ali posjeduje dinamičke kvalitete koje ga jasno ističu kao člana obitelji kinetičkog dizajna. Individual paket za Ka sadrži mogućnosti poput prednje maske u željenoj boji, široku paletu veselih vanjskih naljepnica, kao i interijer presvučen u kožu i također u vedrim mladenačkim bojama. Briga za detalje ovdje je imperativ i malenog Ka je po posebnosti približila višoj klasi. Pogon je na sve kotače, sa središnjom Haldex spojkom. Motor je dvolitreni turbodizel sa 136 KS i okretnim momentom od 320 Nm. Za sprint do 'stotke' potrebno mu je 10,7 sekundi a krajnja brzina je 180 km/h. Proizvođač deklarira 6,4 litre dizela u prosjeku, dok je na našem testu Kuga trošila oko litru više. I za kraj cijena, koja je bez obzira na motorizaciju, pogon i opremu i dalje razumna 39 tisuća eura do registracije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo