S modelom A7 Sportback, koji u salone dolazi krajem godine, Audi kreira novu liniju proizvoda visoke elegancije. Veliki model s pet vrata i dinamički naglašenim stražnjim krajem objedinjuje najbolje iz tri svijeta, sportsku eleganciju modela coupe, udobnost limuzine i praktičnost karavana.
Ovaj coupe s pet vrata dugačak je čak 4,97, širok 1,9, a visok samo 1,42 metra. Njegov dugačak poklopac motora, kratki prednji prevjes, dugi međuosovinski razmak, sportski raspoređeni središnji nosači krova i stražnji kraj s oštrim padom daju vrlo dinamičan ukupni dojam. Coupe s pet vrata je elegantno i sportsko vozilo koje izgleda robusno i snažno na cesti. Naglašeni sportski izgled vanjštine nastavlja se i u unutrašnjosti vozila A7 Sportback, gdje Audi ponovno dokazuje svoju vodeću ulogu u svijetu automobilskog dizajna.
Posebno upadljiv dio je 'omatajuća', vodoravna linija koja okružuje vozača i suvozača u unutrašnjosti kako bi im osigurala zaštitu i sigurnost. Valoviti ukrasni dio dinamičnog dizajna najupadljiviji je element na armaturnoj ploči. Svi detaljima u unutrašnjosti posvećena je najveća moguća razina pažnje. Kvaliteta izrade je vrhunska. Klima uređaj s automatskim upravljanjem i funkcije masaže, koji se mogu naručiti u dodatnoj opremi, dostupni su za izvedbu s prednjim sjedalima presvučenim Audi kožom iz visoke razine opreme. Svjetla u krovnoj oblozi, koja se mogu naručiti u dodatnoj opremi, stvaraju poseban ugođaj u unutrašnjosti.
Napredan operativni sustav MMI s gumbom za pristup središnjem izborniku i manjim brojem tipki dolazi u osnovnoj opremi, dok je jedna od opcija novi Head-up display, zaslon koji najvažnije informacije projicira na vjetrobransko staklo. Sustav MMI touch (sa touchpadom osjetljivim na dodir) sastoji se od sustava za navigaciju s tvrdim diskom i praktične funkcije unosa podataka putem touchpada.
Internetske usluge povezane su s Googleom kako bi se Audi coupe s pet vrata mogao spojiti na internet preko Bluetooth telefona u automobilu. UMTS modul osigurava prikaz slika i informacija s Google Earth-a na zaslonu, te iste kombinira s navigacijskom rutom. WLAN hotspot koristi se za spajanje mobilnih uređaja. Pored sustava ozvučenja Bose, jedna od opcija za najviše klase opreme je i sustav ozvučenja Bang & Olufsen Advanced Sound System snage 1.300 watta, s 15 zvučnika.
Straga se nalaze dva odvojena sjedala, dok dugi međuosovinski razmak osigurava veliku prostranost. Dugački poklopac prtljažnika koji se proteže daleko na krov prekriva prtljažnik obložen finim podnim oblogama. Njegov nizak donji rub za utovar čini ga praktičnim za korištenje. Standardna zapremnina iznosi 535 litara, a može se povećati na 1.390 litara preklapanjem naslona stražnjih sjedala.
Poklopac prtljažnika u osnovnoj opremi dolazi s električnom pogonskom jedinicom.
Audi će za početak ponuditi model A7 Sportback s četiri snažna V6 motora: dva benzinska i dva dizelska. Njihova izlazna snaga nalazi se u rasponima od 150 kW (204 KS) do 220 kW (300 KS). Novi, 3,0-litreni 3,0 TDI snage 150 kW (204 KS), s multitronic mjenjačem, u prosjeku troši 5,3 litre goriva na 100 km, što odgovara emisijama CO2 od samo 139 g po kilometru. Svi motori koriste inovativni Audi sustav toplinskog upravljanja, sustav za obnavljanje energije i sustav start-stop (za pokretanje i zaustavljanje motora).
Nude se dva različita mjenjača, ovisno o motoru: Multitronic mjenjač šalje snagu na prednje kotače, dok sportski S tronic sa sedam brzina djeluje zajedno s quattro pogonom na sva četiri kotača.
Audi A7 Sportback vozi na širokim kotačima promjera od 18 do 20 cola. Šasija ima aluminijske dijelove i novo razvijeni sustav servo upravljanja s elektromehaničkim pogonom za visoku učinkovitost. Audi drive select sustav za odabir načina vožnje je u osnovnoj opremi i može se u dodatno opremiti prilagodljivim zračnim ovjesom s automatskim podešavanjem.
Što se tiče sigurnosti ona je beskompromisna, a nudi se i Audi pre sense sustav za zaštitu. Koristi umrežene sustave u vozilu i poduzima preventivne mjere u slučaju neizbježnog sudara. U osnovnoj verziji sustava Audi pre sense, isti reagira kad otkrije potencijalno opasnu situaciju u vožnji. Prednji sigurnosni pojasevi se automatski zatežu, krovni otvor i bočna stakla se zatvaraju, ali ne skroz do kraja zbog velikog tlaka koji nastaje mogućim otvaranjem zračnih jastuka. Sustav Audi pre sense sprijeda dostupan je u kombinaciji s funkcijom ACC stop & go. Njegova je zadaća spriječiti nalet na vozila ispred vas ili ublažiti posljedice takvih sudara.
Audi bi s prvim isporukama vozila Audi A7 Sportback trebao krenuti ove jeseni,a početna cijena u Njemačkoj iznosi 51.650 eura.