Facelift najmanjeg modela u Škodinoj ponudi zahvatio je poklopac motora, rešetku hladnjaka, odbojnike i svjetla za maglu, a novost su i 15-colni aluminijski naplatci opcionalni u paketu opreme Style. Neke od ovih izmjena uvjetovale su i rast automobila za 34 milimetra pa je on sad dug 3597 mm, dok su dimenzije širine (1645 mm) i visine (1478 mm) ostale nepromijenjene.
Zahvaljujući 2420 mm međuosovinskog razmaka Škodini inženjeri uspjeli su unutrašnjost vozila, koje sad dolazi i u Kiwi zelenoj boji, a čiji se prtljažni prostor od 251 litre spuštanjem sjedala širi na 951 litru, učiniti prostranom i za putnike u drugom redu.
Osvježena i unutrašnjost
Dvobojna, od viška stvari 'očišćena' unutrašnjost s redizajniranim instrumentima postala je funkcionalnija, automatska klima i sjedala s integriranim naslonima za glavu i bočnom potporom nude ugodnost i udobnost, a multifunkcionalni kožni upravljač s mogućnošću upravljanja radioprijemnikom i mobilnim telefonom povećava sigurnost. Maxi-DOT zaslon te senzori za kišu i svjetla također su dio opreme koji se može kupiti nadoplatom.
Galerija
Proizvođač uvjerava i da paketom opreme pruža visoku razinu sigurnosti, a iz njega svakako valja istaknuti funkciju automatskog kočenja koja se automatski aktivira pri brzinama od 5-30 km/h i sprječava sudare u gradskom prometu.
Izbor motora
Ponudu motora otvara 1,0-litreni MPI koji razvija 60 konjskih snaga i 95 Nm i koji Citigo do 100 km/h dotjera za 14,4 sekunde. Maksimalna brzina iznosi 162 km/h, a prosječana potrošnja 4,1 litru goriva. Tu je i 1,0 MPI sa 75 KS i 95 Nm koji uz jednaku prosječnu potrošnju nudi maksimalnu brzinu od 173 km/h i ubrzanje do 'stotke' za 13,5 sekundi.
Osim ova dva benzinska motora u ponudi je također 3-cilindrični 1.0 G-TEC CNG koji razvija 68 KS, čija je maksimalna brzina 165 km/h i kojem je potrebno 16,3 sekunde da s mjesta dosegne brzinu od 100 km/h. Svi motori upareni su sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.