Zamislite da smanjite potrošnju nekog velikog SUV-a s V8 motorom za 20 posto.
Upravo na tome radi General Motors u suradnji s Delphi Automotive. Kako tvrde, za nekoliko godina će usavršiti motor koji će pri vožnji na otvorenoj cesti, odnosno autoputu jednostavno deaktivirati većinu cilindara. Osim manje potrošnje, takvi automobili će imati i 20 posto manje emisija štetnih plinova, i to će podjednako raditi na motorima sa tri, četiri, šest i osam cilindara.
DSF ili Dynamic Skip Fire je sustav za deaktivaciju cilindara razvijen u Dula Technology, kalifornijskoj start-up tvrtci za razvitak softwarea u koju je GM prvi put investirao prije tri godine. Kako kažu u Tuli, osim navedenih karakteristika, motor s DSF tehnologijom radi tiše, manje vibrira i općenito je otporniji.
Zavisno od motora, ugradnja ovakve tehnologije proizvođača bi koštala negdje između 300 i 600 dolara, a najavljuju je na tržištu za najviše pet godina.