Rezultati su to interne istrage u Continentalu, kojom je utvrđeno da njihov software, koji je dio spornog Volkswagenovog motora 1.6 TDI EA189, ima ispravan kod.
Tako većina krivnje uz Volkswagen ostaje na inženjerima u Boschu. Istina, oni su se ogradili objavom u kojoj tvrde kako kako je njihov software programiran za testne svrhe te da nisu znali da ga Volkswagen koristi na automobilima koji idu u komercijalnu proizvodnju.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Automotive News je ujedno objavio da će popravak 2,0-litarskog dizel motora biti lagan, jer software samo treba nadograditi, što je moguće u svakom ovlaštenom servisu. Problem su 1,6-litarski motori, kod kojih treba mijenjati dijelove motora, kao što je mlaznica, a što će koštati oko 300 eura po vozilu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa