U veljači 2009. Citroën je organizirao događaj na kojem je najavio lansiranje linije posebnih proizvoda, linije DS.
Komplementarna s osnovnom gamom Citroën, linija DS nudi proizvode radikalnijih linija za kupce u potrazi za snažnim stilom, dizajnom, osjećajima i sofisticiranošću.
Samo godinu dana nakon važnog događaja, Citroën započinje novu etapu evocirajući budućnost navedene linije s koncept vozilom DS High-Rider.
Suvremena vizija dinamičnosti koja ističe kompaktnost kao temeljnu vrijednost i koja otvara put novim upotrebama, novom automobilskom užitku i novom tehnološkom postupku koji se oslanja naročito na pogonski sklop Full Hybrid dizel.
Treba naglasiti i kako ovaj prototip predstavlja dizajnerski predložak za buduću generaciju kompakta C4. S vozilom DS High-Rider, Citroën ostaje neosporno vjeran filozofiji linije DS, a to je ponuditi proizvode sa snažnim imidžem, kako u pogledu stila tako i dizajna.
Suprotno coupéima s četiri sjedala koji su duži i niži, ovaj automobil odražava dinamičnost koja se očituje u njegovoj čvrstoći i linijama. ojam High-Rider djeluje čvrsto i dinamično, pa čak i retro. Pogotovo straga.
Poseban užitak trebao bi biti za upravljačem, posebice zbog vjetrobranskog stakla koje se penje visoko u krov. Automobil je pokretan pogonskim sklopom „Full Hybrid“ diesel koji udružuje termički diesel motor HDi FAPi električni motor ugrađen na stražnjem ovjesu.
Time se omogućava spoj ekonomičnosti diesel motora posljednje generacije s električnim načinom rada ZEV-a (vozilo bez emisije ispušnih plinova), neprestano poboljšavajući izmjenično ili zajedničko funkcioniranje dvaju motora.
Naime, električni motor može, čim vozaču zatreba snažno ubrzanje, trenutačno omogućiti dodatni zakretni moment uz onaj motora HDi. Povrh toga, navedeni zakretni moment se prenosi na stražnje kotače, tako da je u navedenim uvjetima korištenja pogon integralan, a kontrola potpuna. Time su omogućene i iznimne dinamičke kvalitete vozila.