Global NCAP je u utorak objavio rezultate testiranja sigurnosti za pet automobila sa potpuno poražavajućim ishodom. Naime, niti jedan od njih nije sakupio makar i samo jednu zvjezdicu od maksimalnih pet kojom bi dokazao svoju vrijednost i sigurnost odraslih osoba u slučajevima sudara.
Za indijsko tržište
Ovdje je, ipak, važno napomenuti da je riječ o automobilima koji se proizvode za indijsko tržište, a oni su Renault Kwid, Suzuki Maruti Celerio, Suzuki Maruti Eeco, Mahindra Scorpio i Hyundai Eon. Od navedenih je samo Kwid, točnije jedan od tri testiranje verzije, imao zračni jastuk. I to samo za vozača.
Financial Express piše da su parametri koje kupce automobila na indijskom tržištu najviše zanimaju potrošnja goriva, troškovi održavanja, jednostavnost korištenja i vrijednost automobila kod njegove sljedeće prodaje. Sigurnost ne kotira tako visoko.
Wardovo upozorenje
Za očekivati je da proizvođači automobila sramotnog pada na testiranju sigurnosti odgovore kako su njihovi modeli u sukladnosti s ondje traženim normama, međutim, glavni tajnik Global NCAP-a David Ward upozorava:
"Posljednji rezultati testiranja SaferCarsforIndia inicijative pokazuju koliko je važno da struktura automobila bude čvrsta pri sudarima. To je temeljni element sigurnosti putnika, zajedno s postavljanjem barem prednjih zračnih jastuka."