Tesla X je SUV sa toliko detalja i noviteta da je i sam Musk u svom stilu priznao:
„Malo smo se zanijeli s X-om. Ovdje ima puno više stvari nego je potrebno da bi se ovaj auto prodao.“

Svakako najveći izazov za inženjere u Tesli bila su „sokolova krila“, odnosno vrata koja se otvaraju prema gore. Napravljena su sa zglobom u sredini kako bi se što manje njihala, ali i kako bi se mogla bez problema otvoriti, čak i kada je drugi automobil parkiran u blizini, što je Musk i demonstrirao na prezentaciji. U vrata je ugrađeno pregršt senzora kako ne bi udarili s njima u bočna vozila ili vrata garaže. Otvaraju se automatski kada vlasnik vozila dolazi straga i zatvaraju automatski kada sjednete u vozilo, što je praktično ako imate pune ruke vrećica iz trgovine.
Još jedna inovacija nalazi se u klimatizacijskom sustavu, a to je Bionic Weapon Defense filter zraka, koji jednostavno ne dopušta virusima i baterijama ulaz u unutrašnji prostor.

„Želimo biti lider u borbi protiv bioničkog oružja“, našalio se Musk te dodao: „U autu je čisto kao u operacijskoj sali.“
U oči upada i 2.9 kvadratnih metara veliko vjetrobransko staklo. Kako kažu u Tesli, nikad veće staklo nije ugrađeno u automobil. I na tome su potrošili vremena dok nisu našli pravo mjesto za retrovizor i dok nisu bili sigurni da sunce u nijednom trenutku neće smetati vozaču.
Kao i kod prethodnih modela, tako je i ovaj put posebna pažnja posvećena sigurnosti putnika. Na testiranjima su zabilježili odlične rezultate, što kod frontalnih sudara, što kod bočnih, a ponajviše zbog ugrađenih senzora koji će vam pomagati u kriznim situacijama, kao što je automatsko kočenje kod mogućih frontalnih sudara, kao i izbjegavanje bočne kolizije.

Unutrašnjost modela X, sa ogromnim ekranom na centralnoj konzoli preko kojeg se obavljaju sva podešavanja u vozilu, podsjeća na onaj u modelu S. Novi Teslin automobil predstavlja kombinaciju klasičnog crossover vozila i mini-vana, pa je položaj vozača i putnika nešto viši u odnosu na limuzinu, uz dovoljno prostora između njihovih glava i krova.
Model X ima mjesta za 6 ili 7 putnika, u tri reda sjedala, u konfiguracijama 2+2+2 ili 2+3+2. Sjedala u drugom redu podešavaju se elektronski neovisno jedno od drugog, čime se olakšava smještaj putnika na sjedalima u trećem redu.
Promjene ispod poklopca nisu velike, motori su vrlo slični. Tako Model X 90D ima doseg od 413 kilometara i ubrzanje od 0-100 za 4.8 sekunde s pogonom na sva četiri kotača, dok P90D ima doseg od 403 kilometara s ubrzanjem od 0-100 za samo 3.2 sekunde.
Teslin SUV dobija pogon od dva elektromotora. Prednji raspolaže sa 259KS, dok zadnji razvija 503KS. Stoga je ukupni obrtni moment čak 967 Nm.

Cijene nisu otkrivene, no moglo se čuti kako će biti oko 5000 dolara veće nego kod modela S, što znači da će Tesla X, ovisno o motoru i opremi, koštati negdje između 100,000 i 140,000 dolara. Ako ga naručite danas, isporuka je za 8 do 12 mjeseci, jer u Tesli su već zaprimili oko 25,000 narudžbi, a proizvodnja je limitirana.
Ovim automobilom Tesla se, kako je i htio, približio novom tržištu – ženama. Istovremeno sada imaju dva modela vozila u ponudi, model S kao sedan i model X kao SUV.