Japanski proizvođač automobila je priznao kako su novog Priusa kreirali s predznakom "najštedljivijeg hibridnog vozila na svijetu". Čini se kako su to i uspjeli, jer Prius troši 2,5 litre goriva na 100 kilometara. Bolje ne može.
Pogonski sistem sastoji se od 1.8 litarskog VVT-i benzinskog motora, novog elektromotora i novorazvijenih nikl-metal-hidrid (NiMH) baterija. Potpuno nov je i benzinski motor, koji ima manju masu i dimenzije od prethodnika, a pritom ga krase bolje performanse i ekonomičnost.
Benzinski motor proizvodi 98 KS pri 5200 okretaja te raspolaže sa 142 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog od 3600 o/min. S druge strane, elektromotor razvija 72 ks (53 kW) i 163 Nm.
Neke stvari još su ostale tajne, a jedna od njih je i kombinirana snaga hibridnog i benzinskog motora, no nagađa se kako će novi Prius ukupno raspolagati s oko 150 KS.
Dimenzije vozila su 4540/1760/1470 mm, dok je međuosovinski razmak ostao nepromijenjen u odnosu na prethodnu verziju ovog modela i iznosi 2700 mm. Zapremina prtljažnika povećana je za 10-ak posto, pa je sada putnicima na raspolaganju 502 litre.
Četvrta generacija Priusa u prodaji će biti od prosinca, kada će se premijerno pojaviti na domaćem, japanskom tržištu, a kasnije i u ostatku svijeta.
Inače, iz Toyote su rekli kako planiraju prodati 1,5 milijuna hibridnih vozila godišnje do 2020. godine, dok do 2050. godine namjeravaju potpuno iskorijeniti emisije ugljičnog dioksida iz svojih tvornica.