Oba modela će se proizvoditi u BMW-ovoj modernoj tvornici u Leipzigu, gdje je ova firma najavila investicije od oko 400 milijuna eura u novu proizvodnu infrastrukturu. Planira se otvaranje novih 800 radnih mjesta, piše Deutsche Welle.
BMWi3 (model koji je do sada bio poznat pod imenom Megacity Vehicle) je prvi električni automobil koji BMW želi proizvoditi serijski. Sportski model BMWi8 (dosadašnje radno ime Vision Efficient Dynamics) imat će laku, vrlo robusnu karoseriju od karbona. Na korištenje skupog karbona BMW se odlučio kako bi smanjio težinu bavarskog sportaša.
Karbon bi kod konvencionalnih vozila s benzinskim ili dizel pogonom zbog svoje lakoće trebao omogućiti znatne uštede u potrošnji goriva. i8 će pod haubom imati 'Plug-In' hibridni pogon, a u okoliš će ispuštati jako malo štetnih čestica. BMW tvrdi da će se njihova emisija kretati na razini malih, gradskih vozila poput Smarta.
"Cijene električnih automobila koji se trenutno nude na tržištu kreću se između 30 i 40 tisuća eura", izjavio je Ian Robertson, šef distribucije u BMW-u, dodavši da bi gradski električni automobil i3 mogao koštati i preko 40.000 eura.