Upravo tako, klasični retrovizori su zamijenjeni s tri vrhunske kamere. Dvije su smještene na bočnim stranama automobila, na isto mjesto gdje su inače retrovizori, dok će je treća na gornjem rubu stražnjeg prozora.
Slike sa sve tri kamere spajaju se u jednu, koju vozač gleda na zaslonu, koji je postavljen na mjestu gdje je inače unutrašnji retrovizor. Kako poručuju iz BMW-a, na ovaj način vozač ima pregledniju situaciju iza automobila, koju je nemoguće reproducirati klasičnim retrovizorima.
Kako bi slika bila što jasnija, BMW u proizvodnji kamere koristi Gorilla Glass, staklo otporno na udarce, kao i sustav za grijanje, kako leće ne bi bile prekrivene ledom ili snijegom.
Osim toga, ovaj sustav ima i neke dodatne opcije. Tako će vozač biti pravovremeno upozoren ako se pokuša prebaciti u traku u kojoj se već nalazi ili približava neki drugi automobil.
Ovu tehnologiju možemo uskoro očekivati u serijskim BMW modelima. Kamere umjesto retrovizora možemo uskoro očekivati i kod drugih proizvođača automobila, koji su već ranije najavili sličnu tehnologiju.