Avangardna Honda CR-Z

Ovaj uzbudljivi novi kupe prvi je hibridni automobil sa šest stupanjskim manualnim mjenjačem na svijetu.

15.1.2010.
17:34
VOYO logo

Potpuno nova Honda CR-Z premijerno je predstavljena na sjevernoameričkom međunarodnom salonu automobila u Detroitu i predstavlja kombinaciju benzinsko-električne pogonske grupe sa šest stupanjskim manualnim mjenjačem.

Ovaj uzbudljivi novi kupe je osmišljen s ciljem da promijeni trenutnu percepciju o hibridima. Prvi je hibridni automobil sa šest stupanjskim manualnim mjenjačem na svijetu, a ujedno ga krasi i jedinstveni pogonski sistem s tri režima vožnje (3-Mode Drive System).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogoni ga i-VTEC agregat zapremine 1,5 litara i kombiniran je sa snagom i okretnim momentom paralelnog IMA sistema, daje ukupnu snagu od 124 KS i ima okretni moment od 174 Nm. Emisija CO2 je 117 g/km, a potrošnja goriva skromnih 5,0 l/100 km.

Vanjski izgled modela CR-Z formiran je oko koncepta one motion wedge s niskim prednjim dijelom i širokim stavom koji automobilu daju samouvjeren, atletski izgled.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prepoznatljive karakteristike Honda dizajna, kao što su staklo trećih vrata podijeljeno u dvije površine i aerodinamična, blago zakrivljena linija krova uspješno su kombinirane sa dizajnom uglađenog kupea.

Prvi put nakon Honde Civic iz 2003., koja je bila opremljena pet stupanjskim mjenjačem, novi CR-Z ujedinjuje konvencionalni manualni mjenjač sa benzinsko-električnom pogonskim sustavom, što je moguće samo zbog fleksibilnosti Hondinog paralelnog hibridnog IMA sistema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ručni mjenjač je u kombinaciji sa četverocilindričnim agregatom radne zapremnine 1,5 litara, koji je potpuno nov na tržištu EU i koji predstavlja ključnu komponentu jedinstvenog karaktera modela CR-Z. Kako bi se pojačala priroda agregata srednjeg kapaciteta, on je poboljšan sa dodatnih 78 Nm okretnog momenta elektromotora snage 14 KS, postavljenog između benzinskog agregata i kutije mjenjača.

Već spomenuti sustav s tri režima vožnje (3-Mode Drive System) služi kako bi se vozaču pružila što veća mogućnost izbora u vožnji i povećala svakodnevna primjenjivost automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova jedinstvena značajka omogućava vozaču da odabere jedan od tri režima vožnje, koje mjenjaju reakcije papučice gasa, upravljača, tajmiranje praznog hoda, kontrolu klima uređaja i nivo asistencije koji daje IMA sistem.

Prilikom razvoja sistema tri režima vožnje, Honda je omogućila vozaču da izabere želi li maksimalan užitak, kontrolu ili ravnotežu između ove dvije opcije. Hondini inženjeri su željeli omogućiti korisnicima više izbora u načinu vožnje modela CR-Z, ovisno o njihovim potrebama i željama u pojedinim trenucima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Europska verzija modela CR-Z opremljena je jedinstvenim sistemom dnevnih velikih svjetala sa osam Led dioda, koje se spuštaju donjom linijom prednjih svjetlosnih grupa.

U interijeru ima konfiguraciju 2+2, omogućavajući vožnju odraslih putnika na manjim dionicama ili djecu na dužim putovanjima. Stražnja sjedala je moguće preklopiti jednim jednostavnim pokretom kako bi se u slučaju potrebe povećao kapacitet prtljažnog prostora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međuosovinski razmak modela CR-Z kraći je za 115 mm, a ukupna dužina za 295 mm u odnosu na Hondu Insight. Ovo povećava okretnost i smanjuje težinu modela CR-Z za 44 kg u odnosu na Hondin hibridni hit, obiteljski automobil s petero vrata i pet sjedišta. Ovjes modela CR-Z posjeduje novu konfiguraciju hoda i opruga karakteristične za sportska kupe vozila.

Europska verzija modela CR-Z debitirat će na 80. ženevskom salonu automobila u ožujku 2010.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo