Ono što razlikuje Continetalovo rješenje u odnosu na dosad viđena i najavljena jest činjenica da se pokretima prstiju ili ruku ne mora mahati ispred središnjeg stupa automobila, već se sustavom, najavljuje se, upravljati može bez da se ruke maknu s volana.
Nije samo za luksuzne automobile
"Pokretima u točno definiranom području na upravljaču vozila možemo smanjiti odvlačenje pažnje i povećati sigurnost. Također, ovim se može spriječiti i da vozač uključuje opcije kontrole nenamjernom svakodnevnom gestikulacijom", kazuje prvi čovjek odjela razvoja i inovacija tvrtke Ralf Lenninger.
Koncept novog sustava upravljanja sastoji se od dva prozirna plastična panela koji se nalaze iza upravljača, a kojima vozač može upravljati palčevima. Kroz izbornik se pretražuje listajući u smjerovima gore i dolje i potom se odabrana opcija odabire laganim pokretom dodirivanja. Proizvođač tvrdi da ga je moguće ugraditi u različita vozila i da nije osmišljen samo za luksuzne automobile.
Četiri opcije
"Poznate operativne metode s pametnih telefona i ostalih takvih uređaja bile su temelj na kojem je napravljen ovaj projekt kojim se pojednostavljuje komunikacija između vozača i vozila i smanjuje njegovo odvraćanje pažnje", dodao je Lenninger.
Trenutačno je sustav ograničen na četiri opcije: podešavanje navigacije, pregledavanje aplikacija i pokretanje glazbe, odgovaranje na telefonske pozive i kontrolu on-board kompjutera.