Budući da u modernim automobilima sve parametre rada motora nadgleda centralni kompjutor motora, takozvana centralina motora, isti upravlja i radom start/stop sustava. Kada je auto ugašen na semaforu prilikom pritiska spojke i ubacivanja u prvu brzinu centralina u milisekundi aktivira elektropokretač koji starta automobil, nečujno i gotovo neprimjetno, piše vidiauto.com.
Start/stop sustav u svakom automobilu može se isključiti. Doima se savršenim!? No, nije!
Takvi automobili moraju imati predimenzionirani elektropokretač i akumulator. Za prosječnog kupca pravi problemi nastaju kada takav akumulator treba zamijeniti.
Bez obzira na model automobila ispod 100-injak eura odnosno 700-injak kuna teško da se može kupiti. Također budući da većinu modernih automobila čine turbo benzinci i turbo dizelaši učestalo paljenje i gašenje dugoročno gledano oštećuje turbine.
Svako naglo gašenje znači prekid dovoda ulja za turbinu što dugoročno šteti rotoru. Dakle, uštede u najboljem slučaju do 1 litre goriva minorne su u usporedbi što učestalo startanje i gašenje može učiniti na pojedinim sklopovima kod dugoročne eksploatacije.
http://www.vidiauto.com/Savjeti/Savjeti-Autodoktora/Start-stop-sustavi-stede-gorivo-ali-postoji-i-druga-strana-medalje