Snaga se prenosi putem S-AWC pogona na sve kotače, preciznije jedan motor pokreće prednje, a druga dva stražnje kotače automobila futurističkog izgleda.
"Cilj nam je bio proizvesti vozilo koje ispunjava potrebe naših kupaca kroz dizajn kombiniran sa snagom i pomno razmotrenu praktičnost po kojoj je Mitsubishi poznat", kazao je Tsunehiro Kunimoto, prvi čovjek odjela dizajna proizvođača sa sjedištem u Tokiju.
Valja spomenuti da e-Evolution ima napredni sustav umjetne inteligencije čiji senzori tijekom vožnje očitavaju promjene u njenim uvjetima i olakšavaju posao vozaču čineći vožnju lakšom i sigurnijom.
Posebnost je i 'coaching function', svojevrstan program treninga koji sustavu umjetne inteligencije omogućava prijenos znanja na vozača pri čemu nenametljivo unapređuje njegove vozačke vještine. Nakon razumijevanja kolika je razina vještine vozača, sustav sam slaže program treninga kroz koji ga vodi glasovno i napucima na zaslonu 'učeći' osobu iza volana kako na što bolji način koristiti sve što e-Evolution nudi.
Informacija o serijskoj proizvodnji ovog koncepta zasad nema.