Kako bilo, istog međuosovinskog razmaka kao i CX-5 (270 centimetara) i 20 centimetara podignut od razine tla, CX-4 je stigao nešto veći u odnosu na očekivanja. U standardnoj opremi i evidentno inspiriran konceptom Koera stiže na 17-colnim naplacima, ali i nudi atraktivniji izgled na opcionalnim 19-colnima.
Dosta sličnosti sa CX-5
Već na prvi pogled s njegove prednje strane lako je prepoznati da je riječ o Mazdinom automobilu. Masivna trapezoidna rešetka izgleda krasno uklopljeno između prednjih svjetala s LED tehnologijom, a kako se pogled primiče stražnjem dijelu vozila tako prati kosu liniju krova koja završava stražnjim spojlerom. Spusti li se pogled niže do branika u oči upadaju dvije ispušne cijevi, po jedna sa svake strane straženjeg dijela CX-4.
Galerija
I u unutrašnjosti sve 'miriše' na Mazdu pa je tu 7-inčni zaslon za infotainment sustav osjetljiv na dodir i mnogo podsjetnika na viđeno u modelu CX-5.
Izbor motora za novi CX-4 na kineskom tržištu uključuje dva 4-cilindarska Skyactiv-G benzinska motora. Osnovni je 2,0-litarski sa 158 konjskih snaga (116kW) i okretnim momentom od 202 Nm, uparen na prednje kotače i sa automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. U jačoj verziji s pogonom na sva četiri kotača CX-4 će biti opremljen 2,5-litarskim motorom sa 192 konjske snage (141 kW) i okretnim momentom od 252 Nm.