Naš testni model predstavlja redizajniranu verziju koja je malim promjenama na vanjštini udahnula dašak svježine i u dalje modernu karoseriju te uz adekvatnu motorizaciju dodatno pojačala atraktivnost ovog modela.
Na vanjštini je osnovni upečatljivi element i dalje velika kromirana maska s propetim lavom u sredini, na to se nastavljaju redizajnirana prednja LED svjetla i blago izmijenjena prednja hauba koja vizualno ostavlja dojam izduženosti (dizajnerski element koji su nakon Peugeota počeli koristiti i drugi proizvođači). Stražnji kraj je pretrpio minimalne izmjene u obliku redizajniranog branika i LED štop svjetala. Minorne promjene na vanjštini samo idu u prilog doista odlično pogođenom originalnom dizajnu koji ni nakon nekoliko godina nije izgubio na atraktivnosti.
Poboljšana kvaliteta materijala
Unutrašnjost gotovo uopće nije promijenjena nego je vidljiva jedino nešto poboljšana kvaliteta materijala (malo mekše plastike, deblja koža na sjedalima itd). Cijela unutrašnjost miriše na Francuza i iako klišej, doista odiše elegancijom. Možda je to subjektivni dojam, ali u unutrašnjosti ovog Peugeota doista imate osjećaj da ćete krenuti na put kroz Provansu, nakon toga skoknuti do Pariza i završiti putovanje na Azurnoj obali. Elegantno, korektno, emotivno i nadasve udobno, od mekoće kože na upravljaču, udobnosti sjedala i pristupačnosti prekidača do odličnog audiosustava koji doslovce mami na glasniju glazbu. Primjedbu bismo jedino uputili na možda previše nakošeni upravljač te smo mišljenja da bi okomitiji položaj malo više naglasio inače odlične vozne osobine.
Prostora u 508-ici ima u izobilju (što nije ni čudno s obzirom na 482 cm dužine i međuosovinski razmak od 281 cm) te se doista nitko neće moći požaliti na manjak prostora kako naprijed tako ni na stražnjim sjedalima. Ista stvar je i s prtljažnikom obujma 545 litara koji spada u prostranije u klasi, a preklope li se stražnja sjedala, prostor se povećava na impresivnu 1581 litru.
Ukopava se na cesti
Testni Peugeot je bio pogonjen apsolutno idealno pogođenim 2.0-litrenim turbodizelskim četverocilindričnim BlueHDi motorom sa 16 ventila te automatskim 6-stupanjskim mjenjačem.
Motor razvija 180 KS i 400 Nm okretnog momenta što je dovoljno da bez problema potjera 508-icu do maksimalnih 230 km/h uz ubrzanje od 8,5 do stotke.
Ovi suhoparni podaci u vožnji djeluju mnogo impresivnije jer veliki okretni moment omogućava kvalitetna ubrzanja bez obzira na trenutačnu putnu brzinu, a već poslovično udoban ovjes guta sve neravnine bez imalo trzavica. S druge strane, automobil je dovoljno kompaktan da ne ljulja u bržim zavojima te uz uključenu opciju sport moda može postati pravi trkač. O kočnicama možemo reći samo hvalospjeve jer se automobil doslovce ukopava na cesti te ni nakon uzastopnih pretjerivanja nismo primijetili nikakve znakove umora.
http://dashboard.jwplatform.com/videos/6t5PXfG8
Bestrzajna automatika
Iako ne bježi od jurnjave i kršenja zakonskih propisa glavna svrha ove obiteljsko poslovne limuzine je sigurna i nadasve udobna vožnja gdje je ovaj automobil u samom vrhu klase.
Putovanja od više od 1000 km u komadu ovaj automobil odrađuje bez ikakvih problema za vozača i putnike te vas cijelo vrijeme zove da odete još malo dalje i vidite još nešto više.
S druge strane, vožnja gradom također predstavlja užitak jer dobra preglednost, bestrzajna automatika i gomila dodatne opreme poput signalizacije mrtvog kuta, parking senzora i kamere za vožnju unatrag samo djeluju blagonaklono na vozača i rješavaju ga bilo kakvog stresa…Opet… francuska filozofija.
Cijena za testni automobil Peugeot 508 Allure 2.0 BlueHDi 180 EAT6 S&S iznosi 281.000 kn do registracije. U toj cijeni uz klasični paket opreme Allure dobivate i metalik boju, prednje parking senzore + kameru za vožnju unatrag + detektor mrtvog kuta i elektropreklopive retrovizore.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
508 2.0 BlueHDi 180 Allure
Vrsta motora: Turbodizel
Obujam motora: 1997 ccm
Broj cilindara: 4
Snaga u KS: 180 KS pri 3750 o/min
Snaga u kWh: 133 kWh pri 3750 o/min
Okretni moment: 400 Nm pri 1750 0/min
Mjenjač: 6 stupnjeva automatski
Pogon: prednji pogon
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,5 s
Maksimalna brzina: 230 km/h
Potrošnja (grad): 4,8 l/100 km
Potrošnja (otvorena cesta): 4,00 l/100 km
Potrošnja (kombinirano): 3,60 l/100 km
Potrošnja (tijekom testa): 7,9 l/100 km
CO2 emisija: 105 g/km
Duljina: 4829 mm
Širina: 1853 mm
Visina: 1456 mm
Međuosovinski razmak: 2817 mm
Obujam prtljažnika: 545 l
Masa vozila: 1540 kg
Gume: 215/55 R17
Cijena: 281.000 kn do registracije