Francuski proizvođač očekuje da predstavljenim hatchbackom unese nešto "moderno i svježe na tržište automobila kojem takvo što nedostaje", a na novom C3 "ta će se razlika očitovati u dizajnu", kako je to ispred Citroëna izjavio Pierre Monferrini. Zainteresirane iz tržišnog kruga mlađe populacije razveselit će svakako podatak da karoserija stiže u 36 kombinacija boja.
Debitira ConnectedCam
Drugačiji od konkurenata iz gradske klase, C3 svojim zamjenjivim plastičnim dodacima na karoseriji (Airbumps) koji štite od ogrebotina i udubljena, neodoljivo podsjeća na dobro prodavani C4 Cactus. Na ceste stiže s ugrađenim sustavom snimanja (Citroën ConnectedCam ovime doživljavaju svoju premijeru) koji omogućava brzo dijeljenje snimljenog po društvenim mrežama, ali i, s ozbiljnije strane, može dobro doći kod provjere snimke nesreća.
Veliki zaslon osjetljiv na dodir odmah upada u oči, a iz bogate opreme svakako valja izdvojiti navigaciju kojom se može upravljati glasovnim naredbama, kameru za vožnju unatrag, sustav upozoravanja na izlazak iz vozne trake kao i praćenje situacije u vozačevom mrtvom kutu.
Malo se produljio i proširio
Novi C3 je veći u odnosu na prethodnika pa je tako u duljinu narastao 50 mm do ukupnih 3990 mm, a u širinu 20 mm pa mu ona sada iznosi 1379 mm. Duži je i to za 70 mm i međuosovinski razmak sada udaljen 2540 mm, a u ponudi će biti s tri benzinska agregata snage 68, 82 i 110 KS. Postoji i 1,6-litarska varijanta dizelaša koji će nuditi ili 75 ili 100 konjskih snaga.
Još uvijek nedefinirane cijene na tržište bi C3 trebao stići do kraja godine i postaviti se kao direktan suparnik Fordu Fiesti, Volkswagen Polu ili pak Peugeotu 208.