Model premium klase smjestit će se u gami ovog njemačkog proizvođača iznad Passata s kojim dijeli mnogo toga, ali u odnosu na spomenuti model iz usporedbe nudi i više stila. Također, više puta teaserima najavljivani novi model temeljen na modularnoj MQB platformi u odnosu na Passat ima nešto veće dimenzije, preciznije, riječ je o modelu 4862 mm dugom, 1871 mm širokom i 1427 mm visokom. Od Passata mu je dulji i međuosovinski razmak koji iznosi 2841 mm. Prtljažni prostor raspolaže s 563 litre zapremnine, a sa spuštenim sjedalima drugog reda ta brojka raste na 1557 litara.
Svoje će mjesto na tržitu Arteon pokušati pronaći među rivalima kao što su BMW Serije 4 ili Audi A5. Moći će se izabrati između šest benzinskih i dizel motora raspona koji kreće od 1,5-litrenog TSI sa 150 konjskih snaga pa do najjačeg 2,0-litrenog TSI motora snage 280 KS, sa pogonom na prednjima ili sva četiri kotača. Osnovni benzinski motor i dvije slabije verzije 2,0-litrenog TDI motora standardno su upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, preostala tri pogoska stroja standardno s automatskim 7-stupanjskim s dvije spojke.
Preciznije, navedeno izgleda ovako:
Benzinski motori:
1.5 TSI Evo, 110 kW / 150 KS 6-stupanjski / opcionalni 7-stupanjski DSG
2.0 TSI, 140 kW / 190 KS 7-stupanjski DSG
2.0 TSI, 206 kW / 280 KS 7-stupanjski DSG plus 4MOTION
Dizelski motori:
2.0 TDI, 110 kW / 150 KS 6-stupanjski / opcionalni 7-stupanjski DSG
2.0 TDI, 140 kW / 190 KS 6-stupanjski / opcionalni 7-stupanjski DSG / opcionalni 4MOTION
2.0 TDI, 176 kW / 240 KS 7-stupanjski DSG plus 4MOTION
Galerija
Pregledna, ergonomična i moderno uređena unutrašnjost, iz koje istaknuti treba heads-up zaslon i infotainment sustav sa do 9,2-inčnim zaslonom (počinje od 6,5-inčnog) koji uključuje i kontrolu pokretima ruke, nudi obilje prostora putnicima, a vozaču čitav niz sustava za pomoć u vožnji i izbjegavanje potencijalno opasnih situacija.
Za očekivati je da Volkswagen nešto kasnije ponudi karavansku izvedbu Arteona, kao i model s hibridnim pogonom.