Futuristički dizajn, prostrana unutrašnjost i najnoviji sustavi za pomoć u vožnji, samo su neki od aduta na koje računaju u Škodi predstavljajući konceptni automobil temeljen na MEB platformi Volkswagenove grupe.
Snažne i učinkovite litij-ionske baterije trebale bi najavljenom konceptu, čija je maksimalna brzina 180 km/h, omogućavati svladavanje puta dugog do 500 km. Potvrđene su i prethodne najave o razini 3 autonomije automobila čije su dimenzije 4688 mm dužine, 1924 mm širine i 1591 visine. Navedeno znači da napredni sustav snimanja okruženja u kojem se Vision E nalazi omogućava vozaču da funkciju vožnje prebaci na automobil u prometnim gužvama, ali i na autoputevima na kojima će se on sam držati zadane prometne trake, ali i pretjecati vozila ispred sebe.
Međuosovinski razmak iznosi 2851 mm.
Prostrana unutrašnjost vozila coupeovskih linija vozača postavlja na povišenu poziciju tipičnu za SUV-ove, zahvaljujući velikim staklenim površinama, pušta obilje prirodnog svjetla za četvoricu na zasebnim mjestima smještenih putnika koji, neovisno u kojem redu sjedala zauzimaju svoja mjesta, mogu putem zaslona upravljati nizom funkcija.
Najavljeni koncept ukazuje na put kojim Škoda namjerava ići prema obećanju da će do 2025. godine na tržište plasirati pet električnih automobila iz različitih segmenata. Vision E mogao bi biti najava jednog od njih...