Ovakav rezultat Giulia je postigla zbog učinkovitosti školjke karoserije koja je u jednakoj mjeri lagana i kruta, te bogatom uporabom ultra laganih materijala kao što su ugljična vlakna, aluminij i kompoziti aluminija. Osim navedeno, Alfa Romeo je u kabinu ovog modela ugradio inovativna tehnološka rješenja u polju sigurnosti - integrirani sustav kočenja (IBS), koji značajno skraćuje put kočenja (100 km/h do 0 km/h za 38 m za model Giulia i 32 m za izvedbu Quadrifoglio), napredna postava ovjesa s ekskluzivnom AlfaLink tehnologijom, i najdirektnije upravljanje u klasi.
Bogata standardna oprema
Navedena moderna tehnološka rješenja osiguravaju izvanredno držanje ceste i laku, intuitivnu kontrolu vozila u svakoj situaciji.
Nova je Giulia u standardnoj opremi dolazi s sa sustavom upozorenja na frontalni sudar (FCW) i autonomno kočenje u nuždi (AEB), koji detektira bilo kakve prepreke i vozila na putanji kretanja vozila, upozorenjem na izlazak iz vozne trake (LDW), koji detektira neželjene promjene vozne trake, i nadzorom mrtvog kuta (BSM) s detekcijom stražnjih poprečnih vozila koji pomaže vozaču prilikom pretjecanja, promjene vozne trake ili izlaska iz parkirališta.