Sam McLaren ga je najavio kao najagresivniji model kojeg su ikad proizveli što, čak i ako se zna povijest njihovih uradaka, ne može biti drugačije prihvaćeno u odnosu na najavu, posebice znaju li se specifikacije ono što se krije iza modela Senna.
Stroj sa 800 KS
Nazvan prema ikoni utrkivanja, tragično preminulom brazilskom asu Formule 1 Ayrtonu Senni, ovaj model namijenjen za staze koji ispunjava sve potrebno i za cestovno korištenje, ima 4,0-litreno twin-turbo V8 'srce' koje kucajući stvara 800 konjskih snaga dok mu najveći okretni moment iznosi 800 Nm. Navedeno se putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvije spojke prebacuje na stražnju osovinu, a paket se može korisiti u tri različita načina – Comfort, Sport i Track – pri čemu ovaj posljednji cestovni superautomobil pretvara u idealnu jurilicu za trkaće staze.
Galerija
Aerodinamičnost je diktirala karoserijski izgled automobila oko kojeg će se lomiti koplja, no u ovom je slučaju funkcionalnost stala ispred forme koja je, blago rečeno, čudna na automobilu koji će biti proizveden u 500 primjeraka po cijeni od milijun dolara po primjerku.
Stiže pod bor
Sama unutrašnjost, uglavnom izgrađena od ugljičnih vlakana i čiji su dio infotainment sustav, kamera za vožnju unatrag..., Senne djeluje raskošno, a svakako netipično za ovakve automobile. Svaki vlasnik moći će birati želi li se smjestiti u sjedalo od kože ili alkantare dok upravlja automobilom u čijem je razvoju sudjelovao Ayrtonov nećak Bruno, i sam profesionalni vozač.
Ubrzanje? Od 0-100 km/h za 2,9 sekundi, od 0-200 km/h za 7,8 sekundi. Predstavljanje? U ožujku na salonu automobila u Ženevi. Dolazak vlasnicima? Taman za uparkirat ga pod bor sljedeće godine.