Samo u prošloj kalendarskoj godini Captur je prodan u 215,670 primjeraka, a, da bi zadržao primat, proizvođač se potrudio napraviti dobar posao i dodatno ga 'ušminkati'. Prepoznatljiva dvobojnost i dalje je adut, sada dodatno pojačan trima novim karoserijskim bojama (Amethyst crnom, Atacama narančastom i Ocean plavom), a nova je u ponudi i boja krova Platinum siva. Sa navedenim novostima moguće je izvesti 36 kombinacija na vanjskom dijelu vozila.
Kako je to viđeno i na posljednjim modelima ove marke i novi Captur opremljen je LED 'Pure Vision' prednjim svjetlima koja, osim što automobilu daju oštriji izgled, svakako su učinkovitija i utječu i na sigurnost. Tu su i dnevna LED svjetla prepoznatljivog oblika slova C smještena na donjem dijelu branika, a svjetlosni potpis marke uočljiv je i na stražnjem dijelu vozila.
Rešetka je preoblikovana na način da Captur podsjeća na veći Kadjar, dodano je nešto kroma, proširena je ponuda 16 i 17-colnih aluminijskih naplataka, a ovisno o paketu opreme u izboru je i panoramski krov koji se krasno slaže s ambijentalnim svjetlom u unutrašnjosti vozila koje je 'podignuto' kvalitetnim materijalima, modernim mjenjačem brzina, grijanim sjedalima, napom na upravljaču. U izboru potencijalnog kupca su i tri multimedijska sustava (R&Go®, Media Nav Evolution, R-LINK Evolution), ovisno o stupnju opreme.
Spomenuti treba i premijeru sustava BSW (Blind Spot Warning), odnosno upozorenja na dolazak automobila, motocikala i bicikala u mrtvom kutu Captura, aktivno pri brzinama od 30 do 140 km/h, Hands Free sustav parkiranja...