Fotografija dokazuje blagi redizajn kroz koji su prošli maska motora i branik s većim otvorima za zrak te svjetla (prednja i za maglu), a popratni tekst uz nju da će najavljeni model preuzeti nove i napredne sustave u pomoći vozaču kakve ima SUV 3008. Preciznije osam je sustava posljednje generacije kojima će se okoristiti vozači, a među njima i sustavi automatskog kočenja u slučaju opasnosti (Active Safety Brake) i upozorenja na nekontroliran prelazak u drugu voznu traku (Active Lane Departure Warning). Novi 308, da dodamo još neke, opremljen je i sustavom Visiopark 1 čija stražnja kamera pokriva kut od 180° i funkcijom Park Assist koja mjeri parkirno mjesto i uparkirava automobil na njega.
Novosti ima i u motorizaciji i sustavima prijenosa 308-ice, pa tako najsnažnija dizelska izvedba BlueHDI 180 S&S stiže uparena s novom generacijom EAT8 automatskog 8-stupanjskog mjenjača razvijenog u suradnji s japanskim specijalistima iz Aisina. U ponudi će biti i 4-cilindrični dizelski motor koji razvija 130 KS, čija je potrošnja manja, a emisija štetnih plinova niža u odnosu na prethodnika čime nadolazeći 308 postaje prvi automobil PSA grupe koji će koristiti taj BlueHDi 130 S&S motor. Tu je i 3-cilindrični PureTech 130 S&S benzinac iz kojeg bi 6-stupanjski ručni mjenjač trebao izvlačiti maksimum.
Nadolazeći 308 i 308 SW proizvodit će se u Sochauxu.