Velar će svjetsku premijeru imati u Ženevi na skorašnjem salonu automobila, no već sad je u potpunosti jasno da je sa proizvodnih traka sišao primjerak koji će se sasvim ravnopravno upustiti u borbu za svoj dio tržišta sa elitnim primjercima kombinacije luksuza i visoke tehnologije kao što su, primjerice, njemački ponosi Porsche Macan ili BMW X6.
Ekskluzivna Range Rover linija dobila je svog četvrtog člana koji u gami zauzima mjesto iznad modela Evoque, a ispod Sporta. Istovremeno elegantan i robustan ovaj premium SUV dug 4803 mm ukupno je pet cm kraći od Sporta, a u svojoj najvišoj točci 5 mm viši od Evoquea. Iako mu linija krova nije toliko coupeovska kao kod konkurentnog X6, Velar ustvari jest coupe model branda znatno 'nagnutiji' i 'poletniji' u odnosu na ostale članove obitelji. Pritom prostranost ne trpi niti malo pa tu može ući u istu rečenicu sa Macanom ili čak i Jaguarovim F-Paceom.
Dimenzije Velara, čija će cijena na njemačkom tržištu krenuti od oko 55,000 eura, iznose 4803 x 1930 x 1665mm, a međuosovinski razmak 2874 mm što odgovara spomenutom F-Paceu na čijoj se osnovi i temelji. Kapacitet prtljažnika sa stražnjim sjedalima u njihovoj funkciji iznosi 632 litre, dok se zapremnina širi na 1731 litru ukoliko se ona spuste.
Bogatu ponudu motora otvara 2,0-litreni benzinac s 250 KS, kojeg slijedi 3,0-litreni V6 koji razvija 380 konjskih snaga, dok kod dizelaša ulazni 2,0 stiže u dvije izvedbe snage, sa 180, odnosno 240 KS. Vrh ponude je 3,0 V6 sa 300 KS i ubrzanjem do 100 km/h za nešto oko 6,2 sekunde. Svi motori standardno su upareni sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Pogon je na sva četiri kotača, a već osnovni paket opreme Standard nudi mnogo toga, poput 18-colnih aluminijskih naplataka, grijanih prednjih sjedala i vjetrobranskih stakala, LED svjetla, keyless entry... Oprema se dodatno širi paketima SE i HSE.
Interijer Velara djeluje vrlo moderno, prvoklasno opremljen, što će potvrditi i ova galerija:
Galerija