Sportski automobil budućnosti sada stiže u dvije karoserijske izvedbe, obje su plug-in hibridni modeli s posljednjim idejama tvrtkine eDrive tehnologije i novim baterijama (prije 7,1 kWh, sada 11,6 kWh) koje im, premda je to u kontekstu modela prilično zanemariva stvar, omogućuju veću autonomiju (53 kilometra za i8 Roadster, dva više za i8 Coupe). Također, pomak je ostvaren i pri ubrzanju pa je tako prijašnjih 70 km/h ubrzanja sa električnim motorom nadmašeno i iznosi 105 km/h.
Galerija
Pogonski sklop ovog bavarskog ponosa kombinacija je električnog motora (105 kW/143 KS) i 3-cilindričnog benzinskog motora (170 kW/231 KS) što pomaže pri ubrzanju s mjesta do 100 km/h za 4,4 sekunde u Coupe izvedbi i 4,6 sekundi u Roadster izdanju. Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 250 km/h, a prosječna potrošnja iznosit će 1,9 l/100km za Coupe, odnosno 2,1 l/100 km kod Roadstera koji je zapravo proizvodna verzija prije pet godina najavljenog konceptnog i8 Spydera. Krov mu je električno sklopiv platneni i moguće ga je spustiti/podići za 15 sekundi pri brzinama koje ne premašuju 50 km/h.
Vozač ima mogućnost odabira pet načina rada pogonskog sklopa automobila čiji je pogon na sva četiri kotača. U prodajne salonu i8 Coupe i i8 Roadster stižu u prvoj polovici sljedeće godine.