Dio domaćeg tržišta u B-segmentu pritom će pokušati osvojiti atraktivnim dizajnom, praktičnošću, novim sigurnosnim tehnologijama i unaprijeđenom upravljivošću i udobnosti.
U odnosu na prethodnika Rio je dobio ozbiljniji, konzervativniji izgled na čijem prednjem kraju u oči upada otvor za zrak integriran s novim farovima koji automobilu daju oštriji izgled. Razvučenija i u odnosu na prethodni model podignutija su i svjetla za maglu. Gledan iz profila Rio izgleda više uravnoteženo i rastegnutije zbog linija koje se protežu dužinom preko bokova vozila i vrata, dok na svojem stražnjem kraju, baš kao i gledan sprijeda, djeluje šire. Dojam je to koji ostavljaju oštre linije koje protegnute preko cijele karoserije na stražnjem dijelu povezuju nove stražnje farove oštrijeg dizajna i LED dizajnerskog potpisa. Novo je i vertikalno stražnje staklo.
Poboljšana ergonomija
U verziji s pet vrata, a jedino će se takva verzija prodavati na eurospkom tržištu, Rio stiže na naplatcima od 15 do 17 inča. Dimenzije četvrte generacija modela čiji je prethodnik lani prodan u više od 450,000 primjeraka iznose 4065 mm dužine, 1450 mm visine i 1725 mm širine. Međuosovinski razmak vozila iznosi 2580 mm, a cijeli automobil spušten je za 5 mm. Zapremnina prtljažnog prostora uvećana za 37 litara sada iznosi 325 l.
U unutrašnjosti dominiraju horizontalne linije koje naglašavaju širinu. Poboljšana je ergonomija. Instrumentna ploča blago je zakrenuta prema vozaču, a u centralnom dijelu interijera ističe se sučelje dostupno s ekranom u boji osjetljivim na dodir. Opcije tipki za paljenje motora, grijana sjedala i upravljač, senzori za kišu, parkirni senzori s kamerom za vožnju unatrag... unapređuju udobnost vozača i putnika, kao i bolja zvučna izolacija, u odnosu na prethodnika, prostranije kabine u kojoj je i novi multimedijski sustav.
Galerija
Sigurnost i motorizacija
S ciljem dobivanja 5 Euro NCAP zvjezdica u Kiji su napunili Rio, konstruiran od čelika visoke čvrstoće, čitavim nizom sustava za pomoć u vožnji, pa je tu i napredni sustav automatskog kočenja u vožnji s detekcijom pješaka, sustav upozoravanja vozača na neželjen izlaz iz vozne trake... Do kraja 2017. treba očekivati i sigurnosne tehnologije poput detekcije mrtvog kuta, automatskog upravljanja dugim svjetlima, nadzor pažnje vozača koji upozorava osobu iza upravljača na umor.
Što se tiče motorizacije, u ponudi će se konkurent Renaulta Clio i Volkswagena Polo na hrvatskom tržištu naći s 1,0 T-GDI 3-cilindarskim motorom koji razvija 100 konjskih snaga od kojeg u Kiji očekuju da bude najtraženiji u Europi. U Hrvatskoj bi ulogu najtraženijeg, ipak, trebao imati atmosferski 1,25-litreni sa 84 KS čija je prosječna potrošnja goriva manja od 5 litara, a u ponudi se može pronaći i dizelski 1,4 CRDi sa 90 KS. Benzinski motori upareni su sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem koji snagu prenosi na prednju osovinu. Dizelaš ima 6-stupanjski ručni mjenjač.