Svojim dizajnom, performansama, luksuzom i emocijom Urus je punopravni član Lamborghinijeve obitelji i njihova ulaznica u svijet brzorastućeg segmenta high-performance SUV-ova. Prikladan za svakodnevnu vožnju i to bez obzira na podlogu, kako je to najavio proizvođač, Urus je pokretan 4,0-litrenim V8 twin-turbo motorom koji razvija 650 konjskih snaga i najveći okretni moment od 850 Nm te ih distibuira putem 8-stupanjskog automatskog mjenjača na obje osovine.

Impresivne brojke

Dok ubrzava do maksimalnih 305 km/h ovaj supersportaš u tijelu SUV-a 'stotku' dostiže za svega 3,6 sekundi, a granicu od 200 km/h probija za 12,8 sekundi. Impresivne brojke nudi i na obrnutom putu pa mu je zaustavljanje od 100 km/h do nule dugo 33,7 metara.

Dug 5112 mm, širok 2016 mm i visok 1638 mm s međuosovinskim razmakom od 3003 mm Urus se temelji na MLB Evo platformi na kakvoj su zasnovani i Bentayga, Cayenne i Q7. Svojih 2154 kilograma stavlja na 21-colne kotače (može i na 23-colne), u kojima su 'najveći i najsnažniji dostupni' karbonsko-keramički diskovi, a sve navedeno sjeda na gume koje je Pirelli napravio baš za ovaj automobil. Zapremnina prtljažnog prostora širi se od osnovnih 616 litara do maksimalnih 1596 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima.

Atraktivan

U svojoj unutrašnjosti Urus je jednako atraktivan kao i izvana, a tome će najbolje posvjedočiti pogled na ovu galeriju:

Galerija

Jasno, napredni sustavi se podrazumijevaju, a cijeli paket ima i definiranu cijenu. Za europsko tržište na koje stiže u proljetnim mjesecima sljedeće godine ona starta od 171,429 eura (oko 1,3 milijuna kuna).